čtvrtek 17. září 2015

Blogsale od 29,- Kč aneb dělám místo novým produktům


Dnes dva články, no. Nedá se. Uklízela jsem a procházela si i kosmetiku a našla tam pár věcí (opravdu jen pár :D), které nepoužívám nebo jsem je měla jednou, nikdy nepoužila apod. Nechci aby se mi to doma válelo a zbytečně se to promarnilo, proto jsem se rozhodla nabídnout vám tyto produkty na za pár korun ke koupi. Vždy napíši zda jsem produkt použila, nepoužila apod. 

Poštovné bude jednotné - 35,- Kč (i při nákupu více věcí). 

Opravdu nesnažím se na tom vydělat a někomu se to třeba bude hodit. Tak jdeme na to! :) 

Pokud máte o danou věc zájem stačí napsat na email - nikolamichalcik@gmail.com a je to vaše! Platba bude předem na účet.


  • Maybelline Dream Fresh BB - odstín Light (nedávno ho přestali prodávat) - použitý 2x nesedí mi odstín (trošku dorůžova) - cena 49,- Kč.
  • Miss Sporty - So Matte Foundation - odstín 01 Light - vhodný pro mastnou pleť (to já nemám, koupila jsem si ho protože kamarádce dělá nádhernou pleť) - použitý 1x - cena 49,- Kč. 


  •  Umělé řasy z ebay - cena za oboje 50,- Kč / samostatně 29,- nikdy nenošené



  •  ELF baked blush odstín Pinkastic - použitý 1x, je vhodný jako rozjasňovač - champagne/dorůžova, cena 49,- Kč


  •  Long Lasting Lipgloss Me Now Generation II. - odstín odpovídá, použitý pouze na ruku, cena 19,- Kč
  • Apocalips od Rimmel - odstín Phenomenon - použitý 1x, nevhodný odstín pro mně, cena 35,- Kč
  • Miss Sporty Lasting Shiny Lip Colour - nevyhovuje mi odstín - použitý 1x cena 29,- Kč


  •  Rtěnky Avon - Dlouhodržící - 1. odstín Lolita (nový)  / druhý Raven (ten byl použit pouze na ruku), už se neprodávají (asi 3 měsíce), cena 69,- Kč za oba nebo 39,- za kus.


  • Hean Coctail Lipstick odstín 68 Berry Shake - nevyhovuje mi odstín, cena 45,- Kč
  • Avon rtěnka odstín Knock Out - použitá 2x, cena 35,- Kč
  • Avon rtěnka odstín Deco Pink - limitka, použitá pouze na ruku - cena 29,- Kč
Všechny produkty jsem vydesinfikovala (na rtěnkách to jde vidět) a jsou plně použitelné. 

Přeji krásný den.
Nikča

1 komentář:

  1. Ja som mala ten BB krém od Maybelline, no a pre mňa to bola jedna veľká katastrofa. Najbledší bol veľmi oranžový a absolútne nekryl. Mala som pocit, akoby som si na tvár dala len vodu zmiešanú s troškou tónovacieho krému. A naviac bol veľmi tekutý, až tak, že mi raz vytiekol na poličku. Samozrejme, niekomu môže vyhovovať, to je len môj osobný názor :). Ten Apocalips od Rimmelu (odtieň do ružova) mám a je fakt dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)