pondělí 20. října 2014

HEAN SOFTLY EYE SHADOW -102- shine RECENZE


Ahoj, dneska se hlásím s recenzí kosmetiky Hean a to konkrétně se stínem. Rozhodla jsem se to rozdělit do více částí, protože se chci každému produktu věnovat zvlášť. Nedávno jsem psala recenzi na krémový stín v tužce ZDE. 

- Oční stín má 1,9g a stojí 55 Kč. Cena i gramáž jsou pro mne tedy velmi příznivé.

- Zakoupen na stránkách Cosmetics4you konkrétně ZDE.

- Pigmentace stínu je dobrá, ale je prášivý, takže s tím je nutno počítat. Na víčko ho doporučuji nanášet štětcem a vklepávat ho/vtláčet spíš než natírat. Doufám, že mi rozumíte. Aplikovala jsem ho párkrát i prsty a jde to taky pěkně. Rozmazává se dobře, rozmažete okraje i prstem což beru jako plus, protože nemusíte zbytečně špinit štětce.

- V nabídce jsou jak matné tak lesklé stíny, takže si snadno vybere každá z nás.

- Stíny jsou vyrobeny v Polsku a celá tato značka je Polská.

- Na víčku mi s bází ELF Eyelid Primer vydrží celý den bez vyblednutí nebo zalézání do vrásek.

- Jelikož jsem si zakoupila stín lesklý obsahuje malé třpytivé částečky, které oko pěkně projasní. Doporučuji tento odstín kombinovat s tmavším stínem ve vnějším koutku, vznikne tak krásné denní nebo i noční líčení, stejně tak jako když ho doplníte linkou. Sám o sobě je trošku nudný, ale to je většina stínů.







Určitě se koupi dalších odstínů bránit nebudu i když mi trochu vadí ta prašnost. Pokud nosíte kontaktní čočky možná by Vám to mohlo vadit, ale osobně je nenosím, takže jen doporučuji dávat si pozor. 

Stín hodnotím kladně a to známkou jako ve škole 2.

Máte s očními stíny Hean zkušenosti??? Napište mi Váš oblíbený odstín do komentářů.

Přeji krásný den.
Nicky xx

*Tento produkt jsem si zakoupila sama za vlastní peníze, nebyl mi darován k recenzi.

1 komentář:

  1. od heanu mám skoro vše a tyhle stíny - čím jsou světlejší tím je to horší =/ bohužel, ale ty tmavé mám ráda

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)