pondělí 13. října 2014

AVON COLORTREND NON-RETRACTABLE LIPSTICK PLUM FUN & ROSE KISSES


Pokud jste mými čtenářkami už delší dobu jistě jste zaregistrovaly, že kosmetika Avon je u mne celkem oblíbená, hlavně co se týká rtěnek. Když se v katalogu objevily 4 nové odstíny mé oblíbené rtěnky z řady Colortrend neváhala jsem a naslepo jsem objednala dva odstíny. 

První odstín Rose Kisses měl být spíše do hněda, tmavší. I když bych byla i s tímto odstínem velmi spokojená, to co mi dorazilo v balíčku bylo daleko větším a hezčím překvapením. Odstín této rtěnky je nádherná růžová, dokonalá barva pro každý den.

Druhý odstín Plum Fun měl být tmavší fialová. I tímto odstínem jsem velmi spokojená, celý nákup byl podle mne velmi úspěšný a tentokrát jsem byla opravdu moc nadšená z produktů, které mi přišly. Nemůžu si je vynachválit. Tento odstín má nádech dorůžova.


Rose Kisses na rtech:



Plum Fun na rtech:


Rtěnky jsou kvalitou a konzistencí úplně stejné jako ty co už mám doma. Vidět je můžete například ZDE a ZDE


  • krémová konzistence, která na rtech vydrží
  • neslévá se do vrásek
  • rty částečně hydratuje
  • vydrží na rtech opravdu dlouho
  • snadná aplikace díky tvaru tužky
  • vysunovací mechanismus - pozor, pokud ale jednou vysunete už nejde vrátit zpět
  • velmi příznivá cena - 59,- Kč (já kupuji se slevou takže za 47,- Kč)
Nákup opravdu DOPORUČUJI. Jsou k dispozici v současném katalogu Avon kampaň 14.

Máte doma některý z odstínů této rtěnky? Napište do komentářů a inspirujte nás.

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Super rtěnky, neznám a myslím, že jsem si jich zatím v katalogu Avon ani nevšimla. Je fakt, že nakupuji max 2x za rok, když jsou slevy na tužky na oči :D Rozhodně se na ty rtěnky zaměřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na ně jsou z té levné "teenager" kolekce :D Jsem s nima moc spokojenáá:)

      Vymazat
  2. ta první je krásná, ta druhá působí flekatým dojmem =/ ale asi je to jen fotkou...jinak avon u mně utichl....za 700,- tam prostě nejde objednat - když chceš slevu a dopravu zdarma, že jo a nikdo už to taky nekupuje =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak to skoro všichni máte, ale nikdy jsem nezažila, aby se v Avonu platilo poštovné za objednávku. To je záhada teda, pokud to ty ženské co dělají Avon Lady prodávají i s poštovným, tak na zákaznících rýžují pěkné prachy.

      Vymazat
  3. Ta tmavší vypadá moc pěkně! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)