pondělí 31. března 2014

EVERYDAY SPIRNG MAKEUP/CATRICE MUD SPENCER & CORAL HILL ABSOLUTE EYE COLOR


Venku nám to sice vypadá na jaro, ale já se cítím stále nějak v zimě. No, tuto pochmurnou náladu se snažím rozbít alespoň krásnou jarní rtěnkou, kterou jsem zakomponovala do líčení ke kterému jsem použila paletku od značky Catrice Absolute Eye Color v odstínu Mud Spencer and Coral Hill. Název paletky je velmi vtipný a paletka sama o sobě hravá, ideální jak na běžné denní líčení díky neutrálním barvám (i na večerní líčení), tak i na "pop of color" líčení, jelikož obsahuje i sytý růžový odstín.    

                           
zdroj obrázku ZDE
S recenzí na tuto paletku se možná přihlásím někdy jindy, teď už k líčení. Zvolila jsem velmi jednoduché líčení, trocha stínování, abych mu dodala šmrnc. Stíny Catrice se velmi dobře rozmazávají, takže s tím nebyl problém. Navíc je paletka opravdu skvěle zkombinovaná i když bych středně hnědý stín brala spíš matný.


Postup líčení očí:
1.) Na celé víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny, prstem rozetřela až pod obočí
2.) Velkým štětcem na blending (Bdellium Tools č.785 Tapered Blending brush) jsem si nanesla do ohybu víčka středně hnědý stín a rozmazávala ho, aby mi krásně vykreslil ohyb oka
3.) Prstem (nebo základním štětcem na stíny) jsem si nanesla na víčko nejsvětlejší odstín a nanesla jsem ho trochu i na hnědý, který jak vidíte je trošku do vnějšího V
4.) Poté jsem si na "pencil brush" nabrala trošku tmavě hnědého stínu a dala jsem ho co nejblíž k řasám a potom do vnějšího koutku oka... trochu jsem ho rozmazala a poté jsem opět vzala růžového chlupáče a vše pořádně spojila. Trochu hnědého stínu jsem dala i pod oči.
5.) Zkoseným štětcem jsem si nabrala černý matný stín a ten jsem dala těsně k řasám, ale zhruba jen do druhé poloviny oka.
6.) Řasenka na spodní a horní řasy a hotovo.

Na oči jsem použila:
* Báze pod oční stíny ELF ze základní řady
* Paletka očních stínů Catrice odstín Mud Spencer & Coral Hill (všechny odstíny kromě růžové)
* Matný černý oční stín z paletky Sleek (můžete použít jakýkoliv)
* Řasenka Rimmel Lycra Flex Scandal Eyes

Na obličej jsem použila:
* Makeup Revlon Colorstay odstín 150 Buff
* Makeup Cover Dermacol odstín 208
* NYC sypký pudr
* Sleek Contour kit v odstínu Light
* Tvářenka ELF zapečená odstín Peachy Cheeky
* Obočí: ELF sada na obočí ze studio řady odstín Medium - pouze pudr

Na rty jsem použila: 
*Rtěnka Kate Moss Rimmel matná odstín 102 (v červeném obalu)




Mám pocit, že to dneska bylo trochu zmatené, ale snad pochopitelné. Ráda bych Vám brzo natočila nějaké video, protože právě tak se dá krásně pochopit celá technika. Doufám, že se Vám alespoň fotky líbí. 

Přeji krásný den.

P.S.: No není ta rtěnka na jaro jako dělaná?!♥




3 komentáře:

  1. Ta rtenka!!!! Libi libi, ale trochu nuda, porad to mas takove dokonale..:-D No kraska proste!

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě asi málo výrazné, ale to neznamená, že to není povedené ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný, denní make-up! :) Něco pro mě! Ta rtěnka navíc úplně dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)