neděle 16. února 2014

RIMMEL APOCALIPS ODSTÍN PHENOMENON


Dnes bych Vám ráda napsala o produktu, který mám doma již nějakou dobu, ale jaksi jsem zapomněla ho používat. Dost se na této skutečnosti podílí také to, že mi odstín prvně moc nesedl. Dlouhou dobu jsem byla na "lovu za dokonalou nude", ale ten skončil. Moje bláznění utichlo a já si k tomuto produktu snad našla opět cestu. Není totiž tak špatný, jak se na první nebo druhý dojem zdálo. 

Na druhou stranu já ráda píši o produktech, až je vyzkouším a až se po článcích na téma Apocalips "slehne zem". Někdy mi totiž připadá, že blogerky spíš jen rychle zrecenzují produkt, který dostaly bez zdlouhavého testování. Obsah článku je spíš "podplacený a přechválený" než aby byl pravda. To je ovšem dost smutné. Rychlá reklama za jeden darovaný produkt. (Tímto na nikoho neukazuji). Ale k tomu se dneska nebudu vyjadřovat, protože v "blogosféře" teď zuří celkem "válka" však určitě víte...:-D Já se tomu doma jen směju a jsem ráda, že nejsem a doufám, že ani nebudu její součástí. 




* Balení produktu se mi líbí. Hlavně to, že je dole jasně vidět o jaký odstín jde, což Vám usnadní hledání, pokud doma máte víc barev. Líbí se mi, že má aplikátor jako lesk. Tyto aplikátory mám ráda. 



* Produkt je krémový, ale řidší konzistence? Vůbec se mi nelíbí jeho prapodivný zápach. Voněl tak už při prvním otevření. Přijde mi, že na rtech nedrží moc dobře a že z nich jakoby "sklouzává" a hrne se k linii rtů, ale to se dá vyřešit tužkou na rty. Pigmentace je dobrá, ale aplikátor způsobuje to, že se produkt nenanáší rovnoměrně a dělá pruhy na rtech.

* Výdrž produktu je asi 2 hodiny bez jídla a pití. Pokud hodláte pít nebo jíst (což asi každý člověk k životu potřebuje) doporučuji vzít sebou a znovu aplikovat. Je to spíše pigmentovaný lesk na rty. Není lepivý

Svůj jsem kupovala v drogerii Rossmann a stál zhruba 149 Kč? Nejsem si jistá omlouvám se.

Fotka rtů bez jakéhokoliv produktu na nich.



Fotka rtů s Rimmel Apocalips.


Můj odstín je podle mě dost naoranžovělá, meruňková vybledlá barva. :D

Můžete zřetelně vidět nedokonalost tohoto produktu. Přes rtěnku bude daleko lepší než sám o sobě hlavně v tomto odstínu. 

Další odstíny si nejspíš pořizovat nebudu, tento mi stačí bohatě. Nejsem si jistá, zda tento produkt doporučuji. Jako lesk možná ano, ale jako "tekutou rtěnku" rozhodně ne.

Máte tento produkt doma? Jste s ním spokojené? Který odstín je Váš favorit?

Přeji krásný den.



5 komentářů:

  1. Mám ten samý odstín, vyzkoušela jsem jednou a od tý doby mi jen leží. Vypadá na rtech hrozně mi přijde. Ale ne na těch tvých, takhle na fotce vůbec nevypadá zle.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tento produkt hodně líbí i tahle barvička je pěkná,ale více mě lákají tmavší odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem nedavno vahala, zda ho zkusit.. Me se na tobe libi, ale jde poznat, ze nadsena z nej nejsi:/ Tak nevim, me nevadi lesk kombinovat se rtenkou, ale cekala jsem od nej vic..

    OdpovědětVymazat
  4. Mám odstín 401 Aurora a jsem s ním docela dost spokojená. Líbí se mi, že se krásně nanáší, že ten můj je sytý, výrazný a matný a má i docela slušnou výdrž. Jen je fakt, že tekutý rtěnky nepoužívám tak často, takže po něm moc často nesáhnu. Přesto jsem ráda, že ho mám. Ta moje barvička je úžasná. Navíc mi i příjemně voní.

    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si, že u těchto laků na rty to bude kvalitou spíše podle barev. O výrazných červených odstínech jsem četla, že se vpijí do rtů a drží a drží. Já mám odstín 101 celestial a přijde mi fajn. Nanáší se mi dobře, na rtech taky celkem drží, ale samozřejmě, jak říkáš, po jídle i pití je lepší jej upravit. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)