pondělí 2. prosince 2013

GABRIELLA SALVETE odstín č. 117

Jak už asi tušíte dnes budu psát o laku na nehty od GS. Tuto značku mám ráda, nikdy mě nezklamala a proto se k ní ráda vracím.

Lak jsem si koupila už před delší dobou, ale protože bylo sluníčko a teplo neměla jsem chuť lakovat si černou barvu. 

Tento odstín je v základu tvořen černou se spoustou barevných mikro třpytek. Ty pozoruji hlavně na slunci, kterého teď moc není. Ve stínu nebo doma vypadají třpytky spíš stříbrně. Kryje krásně ve dvou vrstvách (klidně by stačila jedna, ale já dávám vždy dvě). Na nehtech ho mám už asi 3 dny a žádné změny nepozoruji. Drží bezvadně. Leskne se i bez top coatu, ale teprve ten mu dodá ten správný "říz". Lak zasychá do hladkého povrchu, což preferuji.

Koupila jsem ho za 49 Kč.



Zajímalo by mne jaká je Vaše oblíbená podzimní barva a jestli také máte tento lak? 

Přeji Vám krásný den Všem.
Pa Nicky xx

3 komentáře:

  1. Lak i barva je úžasná. Sama ho mám už asi 2 roky a říkám mu vesmírný lak. Jinak na podzim mám ráda tmavší barvy, takže různé odstíny tmavě zelené, vínové, fialové, šedivé.

    Zvu tě na Giveaway o paletku a rtěnku NYX

    OdpovědětVymazat
  2. Gabrieliny laky jsou prostě top<3 A i tenhle je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten je nádherný, ale u nás jsem vůbec tenhle odstín neviděla:/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)