pátek 20. září 2013

MOTD - růžová & třpyt

Ráda bych Vám ukázala líčení, které jsem dělala před pár dny. 

Vyrazili jsme s přítelem na rodinný oběd, já měla 60 minut, hrozně mastné vlasy a obličej pouze vyčištěný z rána. Co teď? ... Hodila jsem hlavu pod sprchu (tento způsob mytí hlavy nesnáším!! ale co..), rychle vlasy umyla, natřela jsem pleť lehkým denním krémem a začala se malovat... nanesla jsem pouze makeup a korektor pod oči, dokreslila obočí a zapudrovala... řekla jsem si, že pokud už nestihnu nic, tak aspoň tohle.. no čas mi nakonec zbyl, takže jsem si domalovala i oči. :) Výsledek mého hektického snažení uvidíte na fotkách. Je to jednoduché denní líčení s kapkou třpytu. Už sem podobné jednou dělala, ale takhle se mi líbí daleko víc. :) Co Vám? Dejte mi vědět v komentářích. Každý z nich mě vždy moc těší.


Asi mě popadla růžová romantická nálada, ale podle mě se k sobě stíny s touto růžovou rtěnkou naprosto hodí a doplňují! Co myslíte? :)

Na obličeji mám: 
*Makeup od Revlon Colorstay pro mastnou  a smíšenou pleť v odstínu Sand Beige
*Concealer & Highligter Rimmel v odstínu 100 Ivory pod očima pro projasnění
*Vše zafixováno sypkým pudrem od NYC
*Jako bronzer pudr od Gabrielly Salvete - matující č.01

Na obočí mám:
*Sada na obočí od ELF v odstínu Medium

Na očích mám:
*Dlouhotrvající třpytivé oční stíny ELF v odstínu Soiree - 2 slabší vrstvy
*Do ohybu a na rozmazání přechodu jsem použila stejný pudr jako na bronzování
*Pod oko jsem nanesla lehounce tmavě fialový stín 
*Pod obočí a do vnitřních koutků jsem dala matný bílý stín
*Řasenka je od Avonu SuperShock v odstínu Blackest Black

Na rtech mám:
*Rtěnka Avon odstín Pout




Stíny i líčení mi vydržely na obličeji celý den. Je to díky použití dlouhotrvajících produktů. Moc doporučuji vyzkoušet makeup od Revlonu i stíny ELF!! 

*Revlon makeup kupuji na aukru, kde ho mají nejlevnější
*Stíny od ELF jsem kupovala na www.elfkosmetika.cz

Líbí se Vám moje líčení? Jednoduché, svěží, skoro jarní, ale nevadí. :) Napište mi Váš názor, protože na něm záleží!! 

Přeji krásný den Všem.
Pá Nicky xx

2 komentáře:

  1. Rtěnka od Avonu♥ Jinak pěkné, skvělé líčení vhodné pro každou příležitost:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné líčení, moc ti to sluší :-) Růžové barvy mám taky v oblibě.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)