středa 4. září 2013

MOTD 4.9.2013 Jemně zelené smoky eyes ♥

Po dlouhé době tady pro Vás mám konečně další makeup, který mám na sobě právě dnes. Popravdě jsem se moc nemalovala za posledních pár týdnů. Dnes jsem si ale dala záležet a vytvořila jsem si tento zelenohnědý oční makeup. Pokud se Vám tento "look" na den líbí napište mi to do komentářů, moc mě to potěší.


Vsadila jsem na výraznější oči a světle růžové přirozené rty. Kombinace růžové a zelené se mi moc líbí.

Na oči jsem použila: 
*označené odstíny na fotce z paletek Sleek Showstopper a Au Naturel
*řasenka Avon SuperSHOCK v odstínu Blackest Black
*na vnitřní horní linku tužka Barry M Bold Waterproof eyeliner v odstínu Black ♥



Na obočí jsem použila:
*sada na obočí ELF ze studio řady v odstínu Medium 

Na obličej jsem použila:
*makeup Revlon Colorstay v odstínu Natural Beige
*Concealer & Highlighter od Rimmel v odstínu 100 Ivory - super produkt
*na konturování pudr Gabriella Salvete odstín 01
*tvářenka Baked Blush od ELF odstín Peachy Cheeky

Na rty jsem použila:
*Maybelline Whisper odstín Lust for blush




Jelikož se jedná o líčení na den chtěla jsem ho udržet "přirozenější" = nemít moc tmavé. Jak se Vám líbí výsledek? Mě moc

Jaké je Vaše oblíbené líčení na den (pokud se líčíte)??

Přeji krásný den Všem krásky.

Nicky xx

2 komentáře:

  1. veľmi pekné :) u mňa momentálne vedie len špirála, na tieniky som lenivá si privstať :D

    OdpovědětVymazat
  2. Líčení super, i odstín se mi líbí a whisperka na rtech super:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)