středa 26. června 2013

BARRY M Lip laquer crayon - CANDYFLOSS


Lak na rty v tužce? Zdá se Vám to po příchodu Apocalips od Rimmel jako kopírka? Kdepak... s tímto "vynálezem" přišlo Barry M už dávno a nebyl to zrovna špatný nápad.

Jedná se tedy o krémový produkt s velkým obsahem modrých a růžových třpytek, které jsou na rtech cítit a trošku mi vadí. Má krásnou růžovou barbie barvu, kterou miluji, proto jsem schopná mu ty třpytky odpustit. :) Skvěle vypadá k lehce opálenému obličeji nebo k středně tmavé pleti. 

Protože je to "lak" na rtech drží velmi dobře. 

Aplikace je jednoduchá. Jedná se o velkou tužku (jumbo pencil) na kterou ale musíte používat speciální velké strouhátko jako na Jumbo pencils od NYX.

Produkt je označen typicky pro Barry M a to číslem. Já mám poslední odstín tedy číslo 6. 

Na výběr ze 6-ti krásných odstínů.

Cena kolem 150 Kč.

Koupíte na www.mojesminky.cz nebo jiných e-shopech prodávajících kosmetiku Barry M. Já doporučuji tento obchod, protože s ním mám skvělé zkušenosti a neplatíte poštovné při platbě převodem.







Máte rády rtěnky/laky v tužce? Zkoušeli jste je někdy??

P.S.: Tuto recenzi jsem napsala ze své vlastní iniciativy kvůli informování Vás o tomto skvělém produktu. Koupila jsem si ho za vlastní peníze, tato recenze není sponzorována.

Přeji krásný den.
Nicky xx

4 komentáře:

  1. Ty jsi prd blogerka, vše si kupuješ za své..:-DD VTIP
    No mě se líbí moc, super tip, jen těch modrých třpytek je tam na mě moc, teda na léto proč ne, ale bez nich by se mi líbila více..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, nedá se nic dělat.. :D :D :D

      jo je jich tam dost těch modrých třpytek, ale dá se to :) je to odvážná "rtěnka"

      Vymazat
    2. jo, jako je moc pěkná, kdybych na ni narazila někde v obchodě, asi bych neodolala:) Jak by na mě, stařeně vypadala, to už je druhá věc..:-D

      Vymazat
  2. mně se ten odstín líbí, sice by mi neseděl, ale líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)