sobota 27. dubna 2013

Urban Decay Mariposa paletka - nejhorší produkt roku!!


Znáte to, když se strašně dlouho přesvědčujete, že nějakou věc opravdu nepotřebujete, ale nakonec si ji koupíte? Asi jsem se přesvědčovala málo, protože tohle v mém virtuálním nákupním košíku nemělo skončit nikdy. 
Zdá se Vám divné, proč to říkám? Tato paleta mě NAPROSTO ZKLAMALA!! Nevím jestli to je fake, ale nevypadá to tak. 
Problém je v tom, že i stíny od ELFu mi na víčku s bází vydrží skoro celý den. Ehm? Tohle se mi ještě před obědem sleje do záhybu i s bází? Opravdu? Tohle je to kouzlo Urban Decay? Díky nechci! 
Jsem vytočená, protože tato paletka je nejdražší co mám a je to snad ta nejhorší co mám!! 

Když mi paleta dorazila byla jsem štěstím bez sebe, byla jsem unešená, že mám doma takovou paletu, slavnou americkou značku, snad nejlepší stíny na světě, které má doma skoro každá holka! S radostí, že snad nebudu potřebovat ani bázi jsem si nanesla na celé víčko odstín Limelight, dala řasenku a razila do práce. Chlubila jsem se kolegyni svými novými stíny a ona mi říká: "Na to, že jsou drahé je tam už skoro nemáš, jsou všechny v záhybu" ?? Ehm? No letěla jsem na záchod a opravdu. Tato situace nastala asi 3 hodiny po aplikaci. To je SAKRA malá výdrž!! 

Říkala jsem si, že jim dám znova šanci - vyzkoušela jsem 3 různé báze - ELF, NYX a Dermacol. Ani tyto věrní pomocníci tentokrát nezafungovali. A já se ptám proč? 

Dobře, končím s kecama a ukážu Vám jak si tato paletka hraje na bohyni a přitom je to obyčejná nula.


Jednu věc na ní přece jenom žeru! :D ....Teda... Její obal ♥ Motýlci fialový jsou překrásní.. Ale kupovat si něco za 600 Kč kvůli obalu?:) Stupid..

Obal je kovový, špatně se otevírá a rychle se špiní. Stíny jsou úplně mikro malinké a štětec, který je tvrdý jak nevím co váží snad víc, než celá paletka.


Odstíny jsou nádherné, kvůli nim jsem si to taky objednávala, pigmentace není také špatná, ale ta výdrž mě fakt dostala... Nevím, jsem vytočená a strašně zklamaná! :(


Pigmentace není nejhorší, spíš průměr, ale ty stíny jsou hrozně hrubě namleté. Kde je ta "máslíčková" konzistence? Tu si nechali někde, ne? :D



Už se mi k tomu nechce moc vyjadřovat, později Vám sem hodím nějaké líčení, teda pokud si ji nechám. Radši nekomentovat.

Máte tuto paletku doma? Jak jste spokojeny s výrobky UD??

P.S.: Objednávala jsem na www.plumfooleryshop.cz a stála 560 Kč.

Čau. Nicky xx

13 komentářů:

  1. Tak tomu vážne nechapem prečo je tak zlá, ja mám paletku od UD Naked 2, strašne som po nej tužila a mám ju konečne a som s nou nadmieru spokojná, či pigmentácia, maslovitá príjemná konzistencia alebo výdrž ..nenašla som na nej žiadnu nevýhodu, to by aj mna velmi sklamalo keby som si túto kupila a bola tákáto..

    OdpovědětVymazat
  2. Fúúha, tak to je fakt zlé, vyhodiť také peniaze a nakoniec je to úplne na nič... Možno jej ešte prídeš na chuť nakoniec alebo objavíš bázu, s ktorou budú držať lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta konzistence stínů vypadá teda hodně divně..:o/ Co na to říct no, fakt škoda peněz, člověk něco objednává, jakože s jistotou, že to bude bomba a pak tohle..

    OdpovědětVymazat
  4. hmm, tak to nevím no, já mám naked palette a jsem s ní spokojená, ale kupovala jsem na zahraničním eshopu

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm...tak napadaju ma dve veci...bud vyskusat inu bazu, alebo precitat recenzie na nete, ci aj ostatnym holkam nevydrzi nic na viecku...lebo potom je mozne, ze ti poslali fake :/

    inak chapem tvoje rozcarovanie...tieto paletky nepatria k najlacnejsim a tak je jasne, ze od nich ocakavas vysoku kvalitu...

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teraz si ma šokovala, mám Naked a síce niektoré tiene trošku prášia, ale som spokojná, až takúto kvalitu so teda nečakala...

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, Plum kupuje i na ebay. Což je pro mě kámen úrazu. Asi ne vše, ale plno výrobků ano. Myslím, že vědomně by snad fejky neprodala, ale když to koupí na ebay, tak nikdy neví, zkrátka. Rada - kupuj od oficiálních prodejců, vělkých eshopů, ne u Plum.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tu stejnou paletku a dovolila jsem na tento článek odkázat na svém blogu. Pokud by ti to vadilo, odkaz stáhnu. Nicméně... Prohlížela jsem fotky a porovnávala s tou mou a je pravda, že názvy odstínů ti nesedí v šedém pozadí. To já je mám přesně v té šedé elipse od kraje ke kraji. To je ale zatím to jediné, co z fotek jde poznat a nechci přímo říkat, že je to fake, ale pokud ano, tak na vzhled velmi povedený... Jen mě mrzí, že za ty peníze ti přijde domů něco takového...

    OdpovědětVymazat
  9. Řešila jsi to přímo s Plum ? Určitě neprodává faky vědomě, takže pokud to tak je, myslím, že se k tomu postaví dobře ;)) měla jsem problém se štětcem, a v pohodě vrátila peníze ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty názvy odstínů jsou vážně natisklé nějak šejdrem, Urban Decay má většinou všechno do detailu precizně vyvedené. Tohle bude bohužel nejpravděpodobněji fake.

    OdpovědětVymazat
  12. Mam doma tu samou a taky od plum a s výdrží a pigmentací nemám jediný problém. Ani pod ně bázi nedávám, takže jsem z Tvé recenze byla trochu v šoku :-D ;-) mě spíš po čase došlo, že mi je k ničemu ta skladba barev. Vystačím si bohatě s naked.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)