sobota 9. března 2013

NEW IN: Dermacol + wishlist + MOTD + Nails

Ahoj,
dneska tu pro Vás mám článek ve kterém bude obsaženo víc informací, než jen New In od Dermacolu:)

Nakupovala jsem na oficiálních stránkách www.dermacol.cz . Tento nákup jsem učinila z důvodu slevy 200 Kč pro nově registrované o které jsem Vám psala tady. Objednávala jsem 3.3. a zásilka u mě byla v pátek 8.3. (zdržení z důvodu velkého nárůstu objednávek).

Objednala jsem si jejich nový Precise black eyeliner, Kajal Eyeliner a Make up cover v odstínu 208. Jako dáreček mi poslali jejich novou bázi pod oční stíny. :) 


Výrobky jsem už trochu testovala, takže mám na ně takový řekněme základní názor:
  • Fix na linky by mohl mít lepší uzávěr, protože tento se z nich dá velmi lehce odstranit a myslím, že kdybych to nosila v kabelce měla bych ji řádně pokreslenou. Naopak velmi oceňuji jeho krásnou černou barvu, tenký štěteček, snadno se drží jako pero/propiska. Včera jsem si ho jen čmrkla na ruku a po x mytí rukou a podobně byl na svém místě pár hodin. Dneska ho mám na oku a uvidíme večer. Cena fixu 99 Kč.
  •  Věcí, která mě zatím neoslovila je Kajal Eyeliner, za 149 Kč jsem čekala určitě víc, ale musím ho testovat ještě na oku. Balení se mi líbí, ale vypadá trochu "komediantsky" :D Nemůžu si pomoct.. pardon :D Včera jsem si udělala swatch hned vedle fixu a zkoušela oba nechat trochu zaschnout a rozmazat - fix držel, kajal zmizel jak pára na hrncem.. Budu zkoušet a napíšu potom recenzi:))
  • Make Up Cover mám už otestovaný z dřívějška, takže jsem šla na jistotu. Potřebovala jsem světlejší odstín - doma mám č. 209 a to se mi na mně zdá trošku tmavší, spíš tak na léto. V drogerii jsem nikde odstín č. 208 ani nepotkala, tak jsem ho objednala z e-shopu. Dokonce jsem tam viděla i odstín č. 207, ale nepřijde mi světlejší, spíš něco mezi 208 a 209, ale možná to tak není. Na první pohled to vypadá, že mi bude odstínově sedět, takže se na něj moc těším. :) Víte, že jsem posedlá plně krycími makeupy :D ?? Za 129 Kč je ho tam nevyčerpatelné množství.. :) Minulý rok v létě jsem si koupila odstín č. 112 a naivně si myslela, že mi bude :D Vypadala jsem jak indiánka :D Prodala jsem ho kamarádce, protože má tmavší odstín pleti než já a jí sedí krásně. :) 
  • Málem bych zapomněla :) Jako dáreček k nákupu jsem dostala novou bázi pod oční stíny a už se moc těším až ji vyzkouším. Cena je 99 Kč, což je slušné.
Dermacol asi taky volá jaro s tímto nádherným vzorek uvnitř krabičky, ve které mi přišla moje zásilka ( + v bublinkové obálce). Nádherné a romantické. ♥



Ještě bych Vám ráda ukázala produkty, které od Dermacolu chci určitě vyzkoušet :) Až půjdu na svůj lov do drogérie určitě se tam po některých kouscích poohlédnu. :) Chtěla bych si koupit i tvářenku, ale mám jich doma asi 5 a další už nesmím potřebovat. :( Navíc jsem zjistila, že asi 3 z mích tvářenek jsou v broskvovém odstínu. Asi nejsem normální :D 

Prvním produktem je tento makeup a korektor Caviar Long Stay v odstínu Pale, který jsem viděla pouze na e-shopu. Uvádí cenu 199 Kč, běžná cena 349 Kč. Láká mě už dlouho tak uvidíme. :)


Další věc po které prahnu je další rtěnka z řady Lip Seduction a to v odstínu 01. Je to krásná narůžovělá rtěnka. Moc se mi na mojí 06 líbí hydratace a pigmentace, takže se do další nebojím jít. :)



Čistě náhodou jsem na e-shopu narazila také na tento roztomilý štěteček na linky, který stojí pouze 39 Kč. Hm..:) Za vyzkoušení nic člověk nedá. :)


Poslední věcí na mém Dermacol wishlistu je tento Minerální pudr. Stojí 159 Kč a nejsvětlejší odstín se zdá vyhovující, takže na něj mrknu. :) Mám doma od nich Krajkový pudr v odstínu 01 a sedí mi, ale už jsem v něm na dně, takže potřebuje nástupce. 


Slíbila jsem Vám také můj makeup dne. Dneska jsem vůbec neměla chuť se malovat, abych pravdu řekla. Nakonec jsem se odhodlala, protože k nám měl někdo přijít a nechtěla jsem vypadat jak strašidlo. :D Navíc jsem šla k babičce na oběd. No chápete.. :) :D Jelikož jaro volám jak můžu použila jsem na oči krásný zeleno žlutý stín z mojí mega palety stínů (ten v druhé řadě). Pod oko jsem použila kombinaci dvou stínů ve 4. řadě. Pod obočí jsem dala bílý stín. Namalovala jsem si nový fix od Dermacolu, dala řasenku a šla jsem. :D


V kombinaci s mou zelenou barvou očí je to super. Co myslíte?? :) Slušet to bude ale určitě i hnědým očím. :)  Výrazné barvy pod okem jsem si teď nějak zamilovala. :)


A jako tečka dnešního článku budou moje nehty. Jsem zatížená na zelenou, za což se Vám omlouvám, ale já tu barvu miluju. Namalovala jsem si je lakem od Essence v odstínu Viva La Green KUK SEM. Konce nehtů jsem si "přečmrkla" zeleným třpytivým zdobícím lakem. Nehty jsem si musela ostříhat, protože je mám teď extrémně slabé. Dost přemýšlím nad tím, že si nechám udělat gelové a pak si je budu sama doma doplňovat. 


Tak a to je dneska ode mě všechno. :) Zítra Vám sem hodím jen krátký článek o líčení, které jsem dělala včera pro kamarádku na ples. :) 

Přeji krásný den.
Nicky xx

7 komentářů:

  1. I já jsem dneska objednávala od Dermacolu... těším se na svou objednávku... :) sleva 200 ,- ať nakoupíš za jakoukoliv cenu je fajn... vždy je většinou podmínka, nakoupit nad 700 kč nebo tak, takže potěšila sleva.
    Tvářenku od této značky mám doma, mám ji již déle než rok a půl a stále je jí hojné množství...

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píšeš, že máš ráda krycí makeupy, tak ten Caviar long stay od Dermacolu rozhodně vyzkoušej! Je to jeden z nejvíce krycích, které jsem kdy zkoušela, řekla bych, že kryje o moc víc než třeba tak vychvalovaný Revlon :))

    OdpovědětVymazat
  3. + má ještě super korektor a sedí i hodně světlé pleti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty linky ve fixu na mě už čekaj v dermacol studiu, v pondělí pro ně jdu:) jsem ráda, že to je držák! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rtěnka (01) je fakt perfektní, mám ji asi týden a ta barvička je opravdu krásná. Osobně mi na ní trošku vadí ty třpitky, ale jsou takové docela miniaturní, takže pokud to nezkoumáš opravdu hoodně z blízka, tak ani nejsou vidět. A krásně voní. :) Dermacolu celkově jako zatím-ještě-aspoň-trochu-české firmě fandím... :)

    OdpovědětVymazat
  6. jé, ta báze! Strašně se na ni těším, až bude v drogériích. A také se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, máš boží blog=)))jsi na té fotce nádherně namalovaná!!:)) koukni na ten můj cake-me-please.blogspot.com (za případné follownutí děkuji♥)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)