neděle 10. března 2013

Líčení na ples pro Verču

Ahojky, 

v pátek večer jsem malovala kamarádku na ples. Brala si černé šaty a lodičky. Líčení nechtěla nějak extrémně výrazné, proto jsem zvolila hnědé kouřovky. 



Postup líčení:

1.) Na víčko jsem nanesla bázi pod oční stíny Eyeshadow base od NYX v odstínu Skin tone.
2.) Přes celé víčko jsem plochým štětcem nanesla druhý stín z mé oblíbené paletky od E.L.F.


3.) Na zkosený stínovací štětec jsem nanesla stín Conker z paletky Sleek Au Naturel. Dala ho do "véčka" a lehce naznačila tvar oka. Protože má Verča oči trošku zapadlé, snažila jsem se jí je tímto krokem opticky zvětšit.
4.) Na tužkový štětec jsem si vzala odstín Noir ze stejné paletky, což je matně černá barva. Tou jsem zvýraznila vnější koutek oka, přece jen to bylo líčení na večer.
5.) Stejným pencil brushem jsem nabrala odstín Conker a dala ho do 2/3 pod oko. 
6.) Opět tužkovým štětcem jsem si vzala stín Martini z paletky Snapshot a dala ho do vnitřního koutku oka, protože se krásně leskne a projasní oko.
7.) Namalovala jsem linku ve fixu od Dermacolu v černé barvě.
8.) Jelikož si v aplikaci řasenky na ostatní lidi nevěřím, Verča si namalovala na spodní a horní řasy Volume Rocket od Maybelline.
9.) Jelikož svoje obočí má nevýrazné, vyplnila jsem jí ho sadou na obočí od E.L.F. v odstínu Medium.
10.) Na obličej jsem nanesla bázi pod makeup Satin Base od Dermacolu.
11.) Její vlastní makeup, který se mi zdál příliš tmavý jsem smíchala s mým oblíbeným Revlonem Colorstay v odstínu Buff.
12.) Pleť jsem přepudrovala pudrem od MAC v odstínu NC25.
13.) Tvář jsem vykonturovala oblíbeným duem od E.L.F. v odstínu St. Lucia - pouze bronzer.
14.) Tvář jsem zakončila zapečenou tvářenkou od E.L.F. v odstínu Peachy Cheeky.
15.) Pro oslnivý lesk jsem nad tvářenku nanesla tekutý rozjasňovač, také od E.L.F. v odstínu Spotlight.

K líčení jsem používala štětce od značky E.L.F. 

Veronika byla s výsledkem spokojená a já taky. Určitě byla hvězdou plesu. :) 
Jak se líbí výsledné líčení Vám??:) Vyrazili by jste v něčem podobném na ples i Vy?:)

Pěknou neděli Všem.
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Krásné... :) Aj já chcem ! :) Oči si nelíčím, neumím to, ale v posledních dnech uvažuji o tom, že se to snad i naučím... i když s tím, jaký jsem antitalent ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podarilo sa :)šikulka si,ale ja by som si dala na ples výraznejšie líčenie :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)