sobota 16. března 2013

MOTD 16.3.2013 - Romantické líčení


Zdravím, 
dnes jsem si pro Vás připravila fotky líčení, které jsem si vytvořila před pár hodinami. Konečně jsem se trochu vyspala a měla jsem chuť se hezky namalovat, přivítat trošku jaro a proto mým hlavním cílem bylo mít výraznější růžové tváře, orámované oči a růžovou trošku nude rtěnku. 

Na obličej jsem použila:
- Báze pod makeup od Rimmel Fix & Perfect
- Makeup od Rimmel Match Perfection 100 Ivory
- Makeup Cover od Dermacolu č. 208 (malé množství jsem smíchala s Rimmelem)
- Krajkový pudr Dermacol č. 1
- E.L.F. Blush & Bronzing Duo - St. Lucia (pouze bronzer)
- E.L.F. Baked Blush - Peachy Cheeky

Obočí jsem si vyplnila Setem na obočí od E.L.F. v odstínu Medium - ráda bych dodala, že mi na mě tento odstín přijde světlý. Musím si objednat odstín Dark. Mám ráda své obočí opravdu tmavé a toto mi nestačí. Dříve jsem používala stín z paletky Sleek a gel na obočí. Přemýšlím, že se k této alternativě zase na nějakou dobu vrátím.

Na oči jsem použila:
- Báze pod oční stíny Eyeshadow base od NYX - Skintone
- Světlý béžový třpytivý stín z paletky od E.L.F. (mé oblíbené trio)
- Tmavě hnědý stín z palety Au Naturel od Sleek
- Gelové linky od Essence v černé barvě
- Řasenka Volume Rocket od Maybelline

Na rty jsem použila:
- Barry M lipstick odstín 155
- E.L.F. Essentials lipstick v odstínu Nostalgic

Chci Vás požádat mé milé čtenářky, zda nemáte nebo jste někde nepotkali rtěnku, která by byla podobná mému "mixu" co mám dnes na rtech?? Hledám nude rtěnku s růžovým podtónem. Nostalgic má moc oranžový podtón, proto pod něj používám slaďárnu od Barry M. Byla bych moc vděčná za každý typ. Děkuji.


Jak se Vám moje jarní líčení líbí?? :) Vyrazili by jste v něčem podobném ven i vy??

Dejte vědět dole do komentářů.
Pa Nicky xx

4 komentáře:

  1. Velmi krásné... Tak bych si vyšla určitě ven ;) Líčení mi přijde hezky decentní a sluší Ti.
    Přeji Ti krásný sobotní, sluneční den.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je NÁDHERA! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení se mi moc líbí, ty tvoje oči jsou fakt nádherný :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)