pátek 15. března 2013

GIVEAWAY ♥ UKONČENA

Ahoj,

je tu konečně na den na který jste možná už netrpělivě čekali a to další giveaway na mém blogu:)) Na mém facebooku jsem psala, že udělám giveaway při dosažení 70 pravidelných odběratelů nebo při 10.000 návštěvě na blogu. Obojího jsme společně dosáhli, takže je to tu.

Děláte mi ohromnou radost a Vaše komentáře také!!!

Nicméně k dnešnímu dni je na blogu 70 čtenářů a 11 467 shlédnutí a to znamená, že tuto giveaway konečně spustím. :)) 




 Dvě mé milované čtenářky odměním touto překrásnou rtěnkou od Avonu v odstínu Poppy Love!! ♥  Myslím si, že červenou rtěnku by měla vlastnit každá dívka či žena a tato je podle mě naprosto ideální. Já jsem si ji oblíbila, je krásně hydratační a na rtech vydrží. Navíc si myslím, že je to taková univerzální červená, která sedne ke každému odstínu pleti či barvě vlasů.




K výhře stačí splnit pár jednoduchých pravidel:

1.) Být pravidelným odběratelem přes GFC

2.) Napsat mi do komentářů jaká je Vaše nejoblíbenější barva?

3.) Napsat mi do komentářů proč chodíte na můj blog a jestli sem chodíte rádi?

4.) Nezapomeňte připsat Váš e-mail na který Vás budu v případě výhry kontaktovat.

1 osoba = 1 komentář!! 

Pokud se zmýlíte kontaktujte mne na můj mail nikolamichalcik@gmail.com, napište nový komentář a já špatný smažu.

Vítězku vyberu já sama 24.3.2013. Výsledky zveřejním následující den na blogu. :)

P.S.: Produkty, které daruji do giveaway jsem pořizovala za své vlastní peníze, jsou originálně zabaleny a nepoužity. To Vás slibuji.

Přeji Vám hodně štěstí, třeba se štěstí usměje právě na Vás. ♥
Nicky xx


14 komentářů:

  1. Super, gratuluju :o) Moje nejoblíbenější barva (pokud je to myšleno jako barva obecně, ne co se líčení týká) je zelená. Mohla bych mít zelené všechno :-D Moc ráda zelenou nosím a myslím si, že mi jako brunetce i sluší a ráda se jí i obklopuji, mám třeba zeleno-fialově vymalovaný pokojík doma u rodičů. Na tvůj blog chodím samozřejmě ráda už docela dlouhou dobu. Nejvíc se mi líbí recenze kosmetiky a tvoje fotky, jsi úžasně roztomilá :-D Ale to už jsem ti myslím jednou psala... P.S. Je super, že jsi zavedla rubriku spotřebováno, je moje nejoblíbenější na blozích. I když jsem do kosmetiky blázen, rtěnku v barvě, kterou dáváš do giveaway ještě nevlastním. Vypadá parádně, takže bych ji ráda vyhrála právě já :o) lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj krásna farba :)
    Sledujem cez gfc ako vik ppop
    Moja ibľúbená farba je modrá :) v poslednom čase som si obľúbila hlavne mint farbu...
    Na tvoj blog chodím rada, lebo ma baví a najviac sa mi páčia fotky s tvojím líčením...
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 26nikolka26@seznam.cz
    barva se mi líbí modrá, lososová, bílá, hnědá :)
    rtěnky mám ráda světle růžové, červené, a takové ty staro růžové :)
    na tvůj blog chodím ráda, někdy přidáš opravdu zajímavý článek, který si moc ráda přečtu :)
    měj se krásně niky :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju růžovou, bílou, šedou, černou :) a poslední dobou i béžovou
    ta rtěnka vypadáá úúchvatně :) přesně takovou jsem si přála
    líbí se mi zde tvoje recenze a líčení :)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. sleduju :)
    nejoblíbenější je fialová a zelená
    chodím sem, protože se mí líbí Tvoje zajímavé líčení a také recenze :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sledujem :) farba hmm..ja mám rada úúplne všetky ,ale tak dajme tomu bielu.A samozrejme ,že blog sa mi páči inak by som sem nechodila a prečo? Si mi strašne sympatická :) asi preto,skoro každý deň sem nakuknem čo nové,vždy sa teším na nové príspevky :))
    rianexxx@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. sengin@seznam.cz
    Sleduji již nějaký ten čas... :)
    Mám ráda Tvé líčení... :) Především pokud jde o líčení očí, obdivuji Tě... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pravidelným čtenářem jsem ode dneška takže nebudu kecat a říkat ti, proč sem chodím ráda :) nejdřív ti to tady pěkně prošmejdím ale zatím je mi blog moc sympatický :)
    Mám ráda skoro všechny barvy kromě oranžové :)
    e-mail: janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tu dneska prvně takžě zatím němůžu moc soudit ale máš to tu krásné! a navíc ta giveaway! jsem milovník všeho na rty (teda kromě lesků, ty moc nemusím) ale přesto jsem ochotná za rtěnky a balzámy utratit veškeré své peníze :D. U mě při rozhodovaní jestli si koupím radši nové oblečení nebo novou rtěnku je jasné! Možná proto mám sbírku 37 balzámů na rty a 18 rtěnek :D
    moje nejoblíbenější barva, hlavně na oblečení je béžová a jakýkoliv odstín hnědé! tuhle barvu prostě miluju, třeba teď strašně scháním camel zimní kabát! (sice už je jaro) ale já ho prostě za rozumnou cenu nemůžu sehnat už asi 2 roky, achjo. :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pravidelně sleduji už delší dobu tu i na FB a chodím na tvé stránky, protože se mi líbí tutoriály na líčení, recenze a tvůj styl psaní blogu :-)
    Moje jedna z nejoblíbenějších barev je růžová, poslední dobou chci mít růžové vše, teda kromě oblečení :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. K tvojmu úspechu ti veľmi gratulujem musí to byť super pocit :-) čo sa týka mojej obľúbenej farby je to hm.. ani neviem nemám vyhradenú farbu mám rada čiernu, béžovú, hnedú, šedú, tyrkysovú a iné :-) tieto asi najviac :-) tvoj blog navštevujem často a najviac sa mi páčia tvoje líčenia v ktorých sa zdokonaľuješ a samozrejme recenzie :-) môj email je denisepohl3@gmail.com
    Ak aj nevyhrám túto giveaway ostatnem tvojou čitateľkou nakoľko sa rada vždy vraciam k tvojim článkom :-)
    Pekný deň prajem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. oblíbená barva je červenáááááá
    a ráda si čtu tvé články
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji tě na fb i přes gfc
    oblíbená barva je modrá,tyrkysová :)
    A nejradši mám recenze,to je jasné,vedou mě k inspiraci :) a vím co si třeba koupit a co ne :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tě:))
    Moje nejoblíbenější barva je černá
    Ráda čtu tvé kosmetické články, líbí se mi tady a těší mě, že nejsi proti avonu:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)