pondělí 7. ledna 2013

Tag Neoblíbenější drogérková kosmetika

V minulém článku jsem Vám dala úkol a to vybrat si, který článek by jste chtěli vidět nejdřív. Zvítězil tenhle, takže jsem si ho pro Vás na dnešek nachystala. Doufám, že se bude líbit. :)

Dále bych Vás ráda upozornila, že do tohoto Tagu budu počítat také kosmetiku ELF a NYX, která je v Americe běžně k dostání v drogériích a byla by škoda ji sem nezařadit, protože pár kousků opravdu stojí za to.

Vrhneme se na to.


1.) Oblíbená značka drogérkové kosmetiky

Mojí oblíbenou drogérkovou značkou je Dermacol, protože dělá výborné korektory, báze,  pudry, rtěnky a tak všeobecně:) Na to, že je to česká kosmetika, tak je podle mně kvalitní a stojí za to. 



2.)Oblíbený produkt na obličej/tvář/rty

V kategorii obličej mám 4 favority, které používám téměř denně a to jsou makeupy od Rimmel, báze pod makeup a korektor od Dermacol , pudry Dermacol a ELF. U těch pudrů vždy zvolím ten na který mám zrovna náladu.


Tvář: Nejoblíbenější bronzer /rozjasňovač/ neznámé značky a tvářenka ELF.




Rty: Tady těch oblíbenců bude trošku víc :) Uvedla bych rtěnku od Essence ze staré kolekce, rtěnku Gabriella Salvete, kterou mám sice chvíli, ale mé srdce si získala a rtěnky ELF, které mám moc ráda. Poslední dobou taky lesky XXXL shine Lipgloss od Essence.




3.)Nejméně oblíbený produkt

(dlouhé přemýšlení).....To bude asi tužka na obočí od Essence.. Když si ji namaluji moje obočí vypadám jak karikatura :D Možná to je tím, že s ní neumím dobře pracovat a nebo taky tím, že štěteček a stíny jsou mým favoritem č.1 na obočí.


4.)Jaký je podle tebe výhodný nákup z drogerie

No a tady se dostává do popředí právě Amerika a NYX - Jumbo Pencils. Mám doma 3 a jsem s nimi maximálně spokojená! Za pár dolarů (v přepočtu asi 100Kč) získáte absolutně výborný produkt. Dají se použít jako báze pod stíny, jako linka do oka nebo jako stíny samotné. Nepřeberné množství využití a moc velký výběr barev. :) Navíc výdrž a kvalita jsou na velmi vysoké úrovni.



5.)Produkt, který je podle tebe předražený

To budou asi výrobky L´oreal a taky BB cream od jmenované značky. Zdá se mi to až zbytečné dávat za to tolik peněz, když můžu ve stojanu o kousek dál sehnat podobnou věc o stovky levnější. Ale je to můj názor. Dál bych třeba uvedla Fixační pudry, které jsou v podstatě vždy stejné, jde pouze o krabičku.


6.)Ukaž nám nějaké dvojníky (dupes) dražších produktů

Zrovna takového dvojníka mám doma. Jedná se o "dupe" MACu a to pudru. "Napodobitelem" je značka ELF od které mám "dupe" produkt. Jen se malinko liší odstínem - jinak krytí, výdrž a vše ostatní je opravdu stejné. Oba používám létě, protože jsou na mně teď tmavé. Elf je odstín Sand a MAC NC25. Používám je na střídačku podle nálady.



7.)Produkt, kolem kterého je často humbuk a moc za to nestojí

Napadla mě pouze jedna věc. Laky Essence nová kolekce... všichni měli rádi ty staré v malé lahvičce a dostačujícím štětečkem. V Essence udělali tu chybu, že zrušili staré oblíbené odstíny, které nahradili docela tuctovými a o štětečcích ani nemluvím. Takže asi tak.


Ráda bych si tento Tag přečetla také u Vás, takže pokud jste ho ještě nepsali nebo naopak psali hoďte mi sem do komentářů prosím odkaz. Budu ráda.

Vaše Nicky xx




6 komentářů:

  1. Hezký článek :-) Make-upy od Rimmelu mám taky ráda, hlavně match perfection v kelímku mi moc vyhovuje. Můžu se zeptat, kde kupuješ věci od MAC?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V první řadě moc děkuji za komentář a typ na makeup :) Ten pudr je jediná věc od MAC co mám a vyhrála jsem ho v giveaway u crystalky. :) Jinak bych si ho zřejmě nepořídila, je na mě dost drahý a jak jsem psala vyrovná se i pudru od ELF který je o několik stovek levnější. :)

      Vymazat
    2. Není vůbec zač :-) Mně se právě taky ty MAC věci zdají dost drahé, ale přesto bych od této značky chtěla něco vyzkoušet. Tak pudr to asi nebude :-D

      Vymazat
  2. Inspirující článek, ty makeupy budu muset vyzkoušet a chystám se objednávat pár věciček z elfu tak určitě do košíku přihodím i ten pudřík :-)

    OdpovědětVymazat
  3. lesk od essence ( ten světlý) mám ten samý :) v make-upech se taky docela shodneme, Match perfection zrovna používám. Báze od Dermacolu si myslím, patří mezi ty nejlepší báze vůbec. Ten make-up cover si všichni vychvalují, taky ho chci vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lip seduction a makeup cover jsou doopravdy super:) Ten korektor zakryje snad úplně všechno:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)