sobota 15. prosince 2012

Vyhodnocení giveaway + Bonus

Když jsem četla Vaše krásné komentáře ke giveaway, nemohla jsem sama rozhodnout, které dva komentáře bych vybrala jako vítězné. Proto mi musel pomoct random... 

Vybral tyto dvě slečny, které se můžou v brzké době těšit na pošťáka s výhrou:-)

Balíček číslo 1 získává:


Balíček č. 2 získává:




Výherce jsem kontaktovala přes e-mail, takže kontrolujte schránku :-)


Moc Vám gratuluji!!

 Vy ostatní nezoufejte, protože brzo určitě přijde další giveaway a vy budete mít šanci soutěžit o krásné ceny. ♥


Při prohlížení FB jsem u Ordinary Life narazila na tento krásný malý zázrak od Too Faced ♥ Zamilovala jsem se moc a určitě si ho chci pořídit!! 





V brzké době se můžete těšit na toto zimní líčení, které jsem vytvořila.



Jelikož mě také zmohla krutá angína a horečka a v pokoji mám snad tunu posmrkaných kapesníků chci se Vám omluvit za mou neaktivitu. Až mi bude lépe určitě se budu blogu věnovat zase naplno, ale bez chuti a s teplotou to prostě nejde. Snad to chápete. :-) 

Těším se moc na Vánoce a ráda bych Vám připravila nějaké Vánoční nehtíky, jak jsem už slibovala a taky líčení:-)


Moc děkuji, že jste stále příznivci mé stránky a že tomu tak snad bude i nadále.

Mějte krásný předvánoční víkend. :-))

Vaše Nicky xx





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)