čtvrtek 4. října 2012

Porovnání -- Paletky ELF

ELF Paletky 


Ahoj, 
dneska tu pro Vás mám porovnání dvou paletek, které jsem si objednala ze stránky www.elfkosmetika.cz .


Paletky vypadají na první pohled stejně. Jediný rozdíl v balení, který jsem našla je, že "stará" se jmenuje Warm Collection a "nová" Warm Edition.




Budu je ještě podrobněji zkoumat, ale zdá se, že odstíny jsou podobné. Ve "staré" byli i rtěnky, což v "nové" není, ale to mi nevadí, protože se stejně všechny zaprasili :D Znáte to.. stíny trochu práší a s rtěnkou se už nenamalujete... Rozdíl je také v aplikátoru - i když jsou oba houbičkové.




Paletky obsahují matné i třpytivé stíny, což je super. Každý si vybere. 







 Nová paletka je o dost hezčí :-) krásné hnědé, zlaté, šedé, zelené stíny :-)  Tělové barvy mám moc ráda :-)




Jak vidíte moje stará paletka je už značně opotřebovaná, některé stíny jsou "na dně". Proto jsem si pořídila novou. 


Konečný názor: Ke stínům bych ještě řekla, že jsou hezky pigmentované, sice trochu práší, ale to mi nevadí. S bází vydrží skoro celý den, což je super :-) 

Cena paletek je pohybuje okolo 130 Kč což je za to co Vám přinesou fajn :)


Máte některou z těchto paletek doma? Jste spokojení? :-) Dejte vědět v komentářích :-)


Pekný den 

Nicky xx


1 komentář:

  1. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)