úterý 4. září 2012

Báze pod oční stíny/Eyeshadow base

Báze pod oční stíny

Ahoj, 
dneska bych Vám ráda napsala o bázích pod oční stíny, které sama vlastním a taky už dlouhou dobu testuji, takže můžu zaručeně říct můj názor. 

Vlastním sice pouze dvě báze, ale nějak člověk začít musí, ne? :))


Jedná se o Eyelid primer od Elfu a Eyeshadow Base od NYX. 


Začala bych s dovolením NYXem. :)

Jedná se tedy o docela tuhou bázi pod oční stíny. Konzistencí bych to přirovnala k tužšímu korektoru. Produkt je v malé skleněné lahvičce a má 7g. Cena 159Kč ze stránky kosmetika-usa.cz .Na ebay se dá sehnat daleko levněji, ale to jsem nějak neřešila. 


Produkt je k dostání v těchto barvách:
(zdroj obrázku internet)



Já vlastním odstín Skin tone. Musím říct, že se nanáší dobře. Výdrž stínů je celkem dost slušná, stíny neblednou, ani se neslévají do ohybu víčka, ale také dost záleží na tom kolik produktu použijete. Když se ráno v 5 hodin namaluji v klidu vydrží třeba do 15 hodin, ale není to nic pro náročnou ženu.


Druhou bázi mám mnohem radši... Je od ELFu. 


Nejen že cenovou relací jsme někde úplně jinde - cena je 39 Kč, ale také kvalita se mi zdá daleko vyšší než NYX. Objednávala jsem ze stránky elfkosmetika.cz

Je k dostání ve 4 odstínech a patří do základní Essentials řady.
(foto ebay)

Vlastním odstín Nude. Má tělovou barvu, krásnou krémovou konzistenci a o výdrži stínů ani nemluvě. Opravdu jsem velmi spokojená. Vydrží opravdu celý den! Nikdy se mi nestalo, že by se mi stíny "slili" nebo jakkoliv porušili. V budoucnosti určitě pořídím i další odstíny.


Mají pěkný aplikátor, takže se hezky nanáší na víčko, poté rozmazávám prstem. Můžu říct, že ji používám denně už asi 3 měsíce a stále nejsem "nasuchu". 


Nakonec tady máte porovnání bází. Vidíte, že NYX je opravdu krémovější.

Používáte také báze nebo primery pod oční stíny? Máte zkušenosti s těmito výrobky? Dejte mi vědět. :) Ráda podiskutuji. Můžete mi nějakou dobrou bázi doporučit? 

Přeju krásný večer. 
Nicky 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)