sobota 25. srpna 2012

Lakování I.

Gabriella Salvete č.135




Ahoj,
Dneska bych se s Vámi ráda podělila o můj drogérkový úlovek a to konkrétně lak na nehty od Gabrielly Salvete. 

Opravdu moc se mi líbila ta krásná tmavá modrozelená barva skoro jako noční obloha s malinkatýma třpitkama. Bonusem mi bylo to, že lak byl zrovna ve výprodeji pouze za 29Kč, jak můžete vidět. Nechci to s tama odlepovat, protože tam pak zůstane lepidlo a bude to škaredé. :D 

Jak jsem psala už na začátku je to odstín č.135. Snažila jsem se ho zachytit co nejreálněji. Povedlo se. :)

Ještě jedna fotka na nehtech. Na slunci se trošku mění. Dokonce teď, když sedím a píšu sem vypadá zase trošku jinak :D 

Vlastníte laky Gabriella Salvete? Jak jste s nimi spokojení? :) 

Pěknou sobotu všem.









2 komentáře:

  1. Vypadá moc pěkně, elegantní a originální. :)
    Btw - to lepidlo pak půjde dolů odlakovačem ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)