pondělí 16. února 2015

SPRING MOOD MAKEUP

 Kdo mě zná ví, že zimu vyloženě nesnáším. Nemám ráda oblékat si dvacet vrstev oblečení, nutnost ometat a škrábat auto, než chci jet do práce, pocit studeného sněhu na mé kůži, není to prostě můj "styl" :D Jsem narozená v létě a léto miluji, nevadí mi ani úmorné pařáky, ostré slunce, prostě léto je moje oblíbené období, ale to i teplé jaro. Měla jsem opravdu velikou chuť na teplé, lesklé, svěží líčení na zkrášlení šedých, tmavých, usněžených dní a proto jsem přišla s tímto lookem. :) Doufám, že se Vám bude líbit, je totiž extrémně rychlý a jednoduchý. (Vím, že se na zimu nehodí, ale to mě nijak nevadí, prostě na co mám zrovna náladu to nosím.)


Základem samozřejmě byla sjednocená projasněná pleť, proto jsem použila:

  • Rimmel Lasting Finish 25 hour Nude makeup odstín 100 Ivory
  • Astor Perfect Stay 24 hour concealer odstín 100 Ivory - Doporučuji!!!!
  • NYC Smooth Skin pudr odstín Traslucent
  • Contour Kit od Sleek odstín Light - použila jsem rozjasňovač i konturovací pudr
  • Sada tvářenek Makeup Revolution odstín Hot & Spice - oranžová tvářenka na tváře i do ohybu oka
Na oči jsem použila:
  • V ohybu oka tvářenka Makeup Revolution - i pod oko
  • Oční stín Essence Metallic Effect odstín Party It Up!! - ve výprodeji
  • Tužka Exaggerate od Rimmel voděodolná v hnědém odstínu do vnitřní linky
  • Řasenka Maybelline The Falsies černá ♥ - doporučuji!!!
Obočí:
  • Eyebrow kit od ELF ze studio řady odstín Medium - pouze pudr do přední části obočí
  • Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade odstín Auburn na druhou polovinu obočí
Rty:
  • Gabriella Salvete rtěnka Dolcezza odstín 10 Pesca



Na jaro v létě na nějakou venkovní akci bude tento look naprosto ideální. Přidat umělé řasy a můžete ho pojmout i jako trošku "glamour look" na večerní akci. Já jsem do kombinace oranžové a té lesklé třpytivé hnědo stříbrné zamilovaná a jsem ráda, že jsem si ten stín Essence ulovila ve výprodeji - možná ještě budou mrkněte do Rossmannu! Je opravdu nádherný a netuším, proč tak často obměňují produkty, když jsou mezi nimi fajn kousky?? Stín mi totiž na oku bez chybičky vydrží celý den a to mám pod ním jen ten korektor od Astor, nějak poslední dobou vůbec nepoužívám báze, asi to v zimě není tolik potřeba. :)

Jak se můj výtvor líbí Vám a jaký je Váš momentálně nej look?? Napište do komentářů.

Přeji krásný den.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Nádherné! Ta jarní svěžest a šťavnatost z líčení přímo sálá :) Taky jsem milovnice léta, už aby tu bylo.

    Radu - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Super, ale ty máš vždy pěkné líčení :) Nicky používáš nějaké světlo při focení?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to líbí! Fakt jsi to hezky nakombinovala, ta tvářenka na víčku vypadá suprově a ty řasy, to je jak sen :)))

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji všem ♥♥ jste moc milé holky!! a tu řasenku si kupte :D je božíí

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)