neděle 8. června 2014

HEAN CREAMY EYESHADOW STICK Č.6


Tímto článkem se dostávám k další recenzi produktů Hean. Dnes Vám povím o krémových stínech v tužce. Tento nápad se mi obecně moc líbí, protože například tužky NYX miluji jako báze pod jiné stíny apod. Není tomu jinak ani u tohoto stínu, zkoušela jsem ho jak samotný, tak jako podklad pod jiné stíny a s výsledkem jsem byla spokojená.

- Na tužce není napsáno kolik má gramů, ani jsem to nezjistila u prodejce, takže nevím, ale je vysunovací a pokud je tam produkt po celé délce balení bude ho tam dost. Ale kdo ví.

- Cena tužky je 55 Kč a prodává se v 7 mi odstínech. Já mám odstín 6 Gold.

- Zakoupit ji můžete na Cosmetics4you konkrétně ZDE.

-  Obal produktu je bytelný, takže se nemusíte bát poškození pokud s tím nebudete přímo házet.

- Tužka je vysunovací, takže si vysunete kolik produktu potřebujete a navíc jde i zasunou zpět, což je pro mě velká výhoda a moc se mi to líbí, protože na některých tužkách to vrátit nejde.

- Samotný obsah nijak zvlášť nevoní, jen lehoučce klasicky tužkově.

- Tužka je zlatá, ale má v sobě dost viditelné béžové mini třpytky, takže se leskne jak zlatě (nemyslím žlutou zlatou, ale neutrální), tak do béžova.

- Dá se použít jak samostatně na víčko - doporučuji nanést vrstvu, rozmazat, chvilku počkat až lehce zaschne a nanést druhou slabou vrstvu. Takhle Vám vydrží nejdéle. Použijte pod ni i bázi, jinak by se mohla slévat do vrásek, přece jenom je to krémový produkt. Já jsem použila bázi ELF Eyelid Primer. Tužka Vám takto vydrží celý den.

- Druhý způsob použití je jako podklad pod jiné oční stíny. Tady pokud máte mastná víčka doporučuji také použít bázi, stín poté natřít na oko, rozmazat prstem, chvilku počkat až zaschne a poté aplikovat další stín dle vlastní fantazie. I takto Vám produkt vydrží na oku celý den.

- Zkoušela jsem tužku dávat i pouze do vnitřních koutků jako krásný rozjasňovač, jako rozjasňovač na tváře a fungovala dobře. Na tváře stačí jen "ďobnout" pár teček a vklepat prstem.  




Tužka má naprosto překrásnou barvu a jsem ráda, že ji vlastním. Nemám jí co vytknout, kromě toho, že nevím kolik jí tam je. Vlastně ano, jedna věc - mohla by být voděodolná, aby se dala nosit v létě k vodě. Ale to mi nevadí, stejně si obličej nikdy nenamáčím. 

Máte osobní zkušenost s těmito tužkami? Které krémové tužky na oči jsou Vaše nejoblíbenější?

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Hean prostě valí ;) já mám stříbrnou, ale já na ty stíny v tužkách moc nejsu ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)