neděle 27. října 2013

Novinky! Yaby Cosmetics - oční stín & pudr na obočí


Do rukou se mi dostaly tyto dva produkty o kterých Vám chci napsat jen pár poznatků, protože je nemám zatím dobře vyzkoušené. Jedná se o dvě novinky pro mě naprosto neznámé značky v mém kosmetickém šuplíčku. 

Vždy jsem toužila vyzkoušet "single" pudr na obočí. Na internetu se těžko vybírá barva, ale chtěla jsem nějaký středně hnědý. Ten co mi přišel je zdá se hooooodně studeně hnědý, ale uvidíme jak to bude fungovat s mou ohnivou hřívou. Myslím, že se ty dvě barvy spolu budou prát a že to nebude vypadat dobře. Odzkouším, nafotím a určitě Vám dám vědět. Swatch na ruce vypadal naprosto jinak, než jak stín vypadá v refillu.

Tento produkt má 6g a stojí  $5.45. Odstín, který vlastním se nazývá bp003

Odkaz na pudr ZDE.



Dalším produktem je tento mini pidi midi oční stín do kterého sotva narvete malíček jak je mrňavý. Takový větší baterka do hodinek řekla bych. :D Barva je naprosto překrásná, stín je na dotek nádherně jemný, máslový, radost sahat a určitě i malovat se s ním. Odzkouším výdrž, aplikaci apod. a dám Vám vědět. Tento odstín se jmenuje Sea Turtle což znamená mořská želva. Moc krásný název a ještě krásnější oční stín.

Tento produkt má 3g a stojí $3.85.

Odkaz na oční stín ZDE.

Na internetu jsem si ze zvědavosti našla gramáž stínů jiných značek - například Inglot má 3,2g a MAC má pouze 1,5g, takže to zas tak málo stínu není. Obal velmi klame. Schválně Vám ho nafotím v porovnání se stínem od Inglot a dám to na fb. :) Se zasmějeme. :D



Napište mi prosím do komentářů, zda s touto anglickou značkou máte nějakou zkušenost, moc by mě zajímalo jakou. :) Popřípadě zda Vás prcci zaujali a jejich velikost (nemyslím gramáž, která je vysoká) neodradila nebo naopak navnadila k nákupu?

Přeji krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Pudr na obočí vypadá fajn, mám ráda takové barvy a řekla bych, že i přesně tenhle odstín by mi seděl:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)