pondělí 23. září 2013

MOTD - Bílý pigment s jemnou hnědou linkou


Do rukou se mi dostal krásný bílo stříbrno béžový pigment, který jsem chtěla hned vyzkoušet! Barva byla naprosto dokonalá, ale nevěděla jsem jak dobře se barva projeví na víčku a zda se tam udrží. Byla jsem mile překvapena - i po 2 hodinách bez hnutí drží. K bílé mi přišla černá moc tvrdá a proto jsem zvolila linku stínem v tmavě hnědé barvě. Kombinace se mi moc líbí. Vše jsem doplnila růžovou tvářenkou a leskem na rty, abych si udržela "nevinný look". Stačí nakreslit silnější obočí, růžové tvářičky, namalovat lesk a člověk hned vypadá na 17 i když mu je 21... :D Miluji kouzla, které umí makeup. :D



Na oči jsem použila:
* Korektor od Dermacolu - použila jsem ho na celé víčko až pod obočí na sjednocení barvy a posloužil mi dobře jako báze pod pigment
* Pigment v bílo stříbrném odstínu Glazel- nanesla jsem ho plochým štětcem do kterého jsem pigment trochu vtlačila o víčko produktu, na víčko jsem ho také jakoby vtlačovala, aby se zde dobře udržel, to jsem opakovala 2x, nanesla jsem ho i do vnitřního koutku a co na štětci zbylo jsem dala pod obočí a rozmazala prstem
* Tmavě hnědý stín - nabrala jsem ho na skosený štětec od Essence a namalovala si s ním linku asi od 2/3 oka - aby vnitřní koutek zůstal světlý, stáhla jsem ho i pod oko
* Bronzer - jsem nabrala na chlupatý štětec a rozmazala jsem s ním přechod a lehce zvýraznila oko
* Černou tužku od Barry M - jsem nakreslila na vnitřní horní linku, těsně pod řasy, aby vypadali hustší 
* Tužku od Avonu Supershock v odstínu Golden Fawn - jsem nakreslila na vnitřní spodní linku
* Řasenku od Avonu Supershock v odstínu Blackest Black

Na obočí jsem použila:
* Sadu na obočí od ELF v odstínu Medium

Na obličej jsem použila: 
* Makeup Revlon Colorstay pro mastnou a smíšenou pleť v odstínu Sand Beige
* Concealer & Highlighter Rimmel v odstínu 100 Ivory - pod oči na projasnění
* Pudr NYC - sypký
* Pudr Gabriella Salvete v odstínu 10 - bronzování
* Tvářenka FdS z Ladyboxu

Na rty jsem použila:
* Lesk na rty od Essence XXL Shine v odstínu Fabulous Fuchsia




Jak se Vám tento jemný něžný look líbí?? :) Máte rády takové líčení nebo spíš volíte hravé barvy?? Napište svůj názor do komentářů. 

Přeji krásný den.
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Tohle líčení je nádherné! Určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se vždycky na tvoje líčení strašně těším :) Máš neuvěřitelně milou tvářičku a ty tvoje oči, to musí být radost se líčit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Me se takove liceni libi moc, ale jen na ostatnich. Jakmile se tak nalicim ja, prijdu si strasne nevyrazna:/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)