čtvrtek 1. srpna 2013

NEW IN: Sleek Showstopper

Tuto paletku jsem si zamilovala hned jak jsem ji uviděla. Miluji totiž třpytivé stíny, ale matnými také nepohrdnu. Ideální kombinace mích oblíbených barev. Navíc limitovaná edice, která je stále k dostání. Neber to...:)


Paletku jsem si koupila na aukru za 350,- i s poštovným. Jinak nakupuji na www.bestmakeup.cz :)

Detailně jsem Vám ji nafotila..


Líbí se mi označení názvu, protože vždy musím paletky obracet, abych věděla kterou mám zrovna v rukou...




 Paletka má opravdu výbornou pigmentaci jako všechny paletky od Sleek!!



 Swatche nesmí chybět :)) První odstín je dost nevýrazný, ale to jsou skoro všechny matné, mě osobně to nevadí, dá se s nimi výborně pracovat, vrstvit apod. takže je to jen o zvyku. Třpytivé odstíny jsou nádherné, skoro krémové, výborné!!



Už se moc těším až paletku vyzkouším při nějakém líčení - hlavně tu třpytivou fialovou ♥

Zde máte mou skromnou sbírku Sleek paletek - Showstopper, Snapshots, Au Naturel - velmi dostačující na miliony verzí líčení - jak každodenní, denní, večerní..:-)


Já holka slídivá jsem našla dvojníky z jiných paletek



Zde se chci omluvit za pivo na sluníčku, které způsobilo můj omyl tudíž odstíny Conker a Noir jsou z paletky Au Naturel... :D Pardon :))) 


Jak se Vám tato kráska líbí? Já ji miluji na první pohled. Sleek nikdy nezklame, to je pravda. Dokonalá kosmetika za pár korun.

Přeji krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Nádhera, na tu zelenou se nemůžu vynadívat, na očích bude překrásná. První 3 odstíny z druhé řady se mi moc nelíbí, ale zbytek je krásný. Jsem nalomená tak půl na půl. Když ty tři to tak kazí :( Ale třeba napíšeš, že naživo jsou super a budu mít jasno :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)