pátek 19. července 2013

Nákupy Zlín 19.7.2013

Dneska jsem byla po dlouhé době nakupovat ve Zlíně, ale nešlo o kosmetické nákupy, ale o nákupy oblečení, protože jsem zjistila, že nemám v čem chodit. Utrácím za kosmetiku a na oblečení si nikdy ani nevzpomenu...:D

Dobře, přiznávám, zaskočila jsem i do drogérie...:D

Nafotila jsem Vám všechno co jsem si koupila, ke každému kousku oblečení jsem taky přidala cenu, aby jste viděli, jak moc utrácím... :D :D No nejdražší věc mě stála 249Kč... :D

Jdeme na ty fotky :) Prvně mininákup v Rossmannu a ještě menší nákup v DM.

Nutně jsem potřebovala nový Top Coat, protože došel, tak jsem si koupila v od NYC, který mám vyzkoušený a je super - dokonce je na značky NYC, Gabriella Salvete a Maybelline v Rossmannu akce + našla jsem ve stojanu Maybelline i celou řadu FIT ME, což je pro mě novinka a doteď to u nás nebylo (podotýkám Rossmann Zlín).
Dále jsem si pořídila nový krásný korálový lak na nehty od GS, který si hned jak uvařím nalakuji na ruce i nohy..:D 
Moje stará pinzeta už dosloužila, takže jsem si koupila novou, zkosenou a snad funkční:)


V DM jsem si ještě koupila barvu na vlasy, protože mám momentálně hrozně odrostlé kořínky, no... musím se naparádit zase...:) Snad už naposledy červená :)


V levných knihách jsem si pořídila kuchařku, kterou si sama napíšu :D Jsou v ní prázdné listy na recepty - já která sem si jich vymyslela už milion, to je něco pro mě :) Navíc se to hodí, když si na internetu najdu nějaký recept, který se mi zalíbí. :)


V Terranově měli mega výprodej, tak jsem si tam koupila dvě trička... To první tmavě modré, to jsem celá já.. klasické nepotisknuté tričko = můj styl... :D Jsem nudná já vím, ale nemůžu s tím nic dělat... :D


To druhé je s nějakým Felixem - je neonově žluté :D Což foťák nezachytil... :) Je pěkné:)


V Gatu jsem si tentokrát nic nevybrala, i když jsem tam chtěla jedny pěkné boty, ale nakonec jsem si je nekoupila. Za to Takko to nezklame nikdy!:D Koupila jsem si tam "džegíny" :D :D to je hrozný název, ale jsou to riflové legíny, trošku elastické, v zadu mají kapsy, pohodlné:)


Potom krásné vzorované kraťasy, které jsem si chtěla koupit už 2x ale vždycky jsem je tam nechala..:) Mají i béžové a růžové:) Hodně velký výběr stylů a barev, omrkněte to:) Vše do 250Kč...


A poslední je nátělník, kterých mám doma z minulého roku asi 5, ale tuto barvu ne .... :D :D


A to je všechno... o oblečení toho opravdu nemám moc co říct, ani ho neumím fotit natož tak udělat nějaký outfit post :D Radši se budu zase věnovat kosmetice, ale teď jdu vařit oranžovou čočku s uzeným, mňam :)))

Co jste naposledy ulovili vy?
Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. prázdnou kuchařku mám také, je to skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé Felix to je super triko!!! Parádní nákupy, to jsi dobře pořídila a za skvělé ceny! Jéžeš čočka, mňam, já chci taky:-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)