středa 12. června 2013

TAG Nežiju jen make-upem

Zdravím,
na netu jsem našla tento tag a otázky se mi dost líbí, tak jsem se rozhodla ho napsat taky. :) Doufám, že se u něj pobavíte, dozvíte se o mě něco nového - nekosmetického a brzo se tu zase sejdeme u dalšího článku.

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Na televizi se moc nedívám, ale když už tak na Prostřeno na Primě. Vždycky u toho nadávám, jak jsou ti lidi blbý, jak za zády pomlouvají a upozorňují na chybičky a detaily, které beztak dělají taky. Je to soutěž pro šťouraly a rýpaly a nikdy bych se tam nepřihlásila.


Můj oblíbený seriál je Walking dead - teď s Lukášem čekáme na pokračování v srpnu. 

Kdo by neznal a nekoukal na Simpsonovi, že? :) Dřív jsem žrala Upíří deníky, ale nějak jsem se na to přestala dívat a už mě to ani neláká. Občas stihnu Doktora House, toho mám ráda, nebo na Prima Cool seriál Terra Nova, ale to jen když zapnu tv a zrovna to tam jede. :D 

2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert?

Vařím, protože musím, ale zároveň mě to i hodně baví. Ráda vařím zdravě, docela jsem se to i naučila vyhýbat se potravinám, které pro nás nejsou zrovna nejlepší. U nás doma se o tomto tématu hodně čte a informuje. :) Baví nás to oba.


Nejoblíbenější hlavní jídlo býval kdysi bramborák, ale ty si už moc nedávám. Budou to asi těstoviny (špagety) s kuřecím masíčkem v rajčatové omáčce s bylinkami - můj recept. Určitě někde na internetu je, ale já ráda experimentuju a házím do pánve co mě zrovna napadne a jednou z toho vyšlo tohle. :) Mňamka.

Dezert? Hmmm.... abych pravdu řekla nejsem moc na sladké...  ale asi by to byl dort ze zakysané smetany s jahodama a piškotama. :)

3. Vysněné povolání?

Vždycky jsem chtěla být kosmetička, už od základky. Na tuto školu jsem ale nešla, protože mi matka říkala, ať jdu na maturitní obor. No, šla jsem. Je to škola, která je mi k ničemu, protože v tomto oboru se holky neuplatňují... poslouchejte rodiče, oni Vám dobře poradí (ve většině případů dobře).


Moje nejvíc vysněné povolání dnes je být vyzážistka a pracovat v drogerii nebo parfumerii. Kdy jste někdo věděli o místě napište. :D 

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Angličtinu. Myslím, že rozumím dost dobře, psát umím taky, mluvit slušně. 


Angličtina je jediný jazyk po kterém jsem kdy toužila. :) Učila jsem se i Německy, ale všechny slova jsem poangličťovala, nešlo to no... :D

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?

Za potraviny. Hodně se dívám na to co vlastně kupuji. Kolik obsahuje šunka masa, kolik obsahují jogurty tuku - nekupuji nízkotučné, ale sleduji to. Ráda připlatím za olivový olej místo obyčejného řepkového nebo slunečnicového. Hodně utrácím za ovoce, zeleninu. Pečivo! Kupuji jen celozrnné nebo vícezrnné. Už ani nepamatuji, kdy jsem měla obyčejný rohlík nebo chleba.... :D Prostě na tom mi hodně záleží a zas tolik navíc to za měsíc nestojí. :) Od Vánoc mám doma bílý cukr, který leží netknutý - konzumujeme jen hnědý.


6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

K cizím lidem jsem nedůvěřivá a trvá mi celkem dlouho než jim začnu věřit a nebo než se z nich stanou kamarádi, přátelé. Proto si lidí, které znám dlouho a kteří jsou fér, super kámoši moc vážím a mám je ráda. Nemám moc ráda lidi, kteří chtějí být středem pozornosti, kteří jsou extrémně hluční ( a věřte že takových pár znám, ale nejsou špatní.. :D jen moc nahlas..).

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?

Knížky mám ráda, ale nechce se mi chodit do knihovny a to ji mám asi 500 m od domu.. :D :D :D :D :D Vždycky zapomenu, že už bylo pondělí a že bylo otevřeno. Je tam totiž otevřeno jen v pondělí, no jo bydlím na vesnici, ale parádní, žádný zapadákov. :D Na internetu čtu blogy.


8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Nejhorší vlastnost je ta, že chci pořád něco kupovat a nebo že občas řeknu něco, co tak ani nemyslím...


Nejlepší vlastnost je ta, že si zakazuji nakupovat a plné košíky mažu s tím, že to nepotřebuji... :D ..... Myslím si, že umím dobře naslouchat a poradit s problémy kamarádů a kamarádek. Nesnažím se jim namlouvat, že něco bude tak, když to tak nebude a vím to, protože to znám třeba i z druhé strany. Jsem fér a to je myslím dobrá vlastnost.

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost

Jasně. Jsem mladá, nebudu sedět každý večer doma na zadku a čumět na bednu. :D Chodíme s Lukášem ven s kamarády do hospody nebo do baru. Vždycky se tam sejde stráášně moc známých a my chodíme domů v brzkých ranních hodinách. :D

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?


No, blogu zas tolik moc času nevěnuji, hlavně když jsem sama doma, tak jsem tady, ale když jsme doma oba, tak se snažím ten čas vyplňovat hlavně svou láskou a společně stráveným časem. Rádi chodíme na ryby, jezdíme na kole, koupili jsme si kajak, aby jsme mohli vyrazit na vodu (až nebudou povodně), chodíme ven s naším chlupáčkem, někdy jen tak ležíme a díváme se na film. Já mám volného času spousty, ale blogu dávám tak 1/10. :) Musím taky žít ne jen sedět tady a psát a psát. :) 


Doufám, že v tomto tagu budete pokračovat a že mi na ten Váš dáte do komentářů odkaz. :) 


Přeji krásný den. 
papa Nicky xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)