pátek 7. června 2013

Mé kosmetické nedokonalosti TAG

Čauky,
tento Tag se teď na internetu hodně rozmohl - ne jen u nás, ale také v zahraničí. Mám pocit, že lidi přichází ve stejnou dobu s hodně podobnými články / makeup looky apod. Například když jsem dělala svoje líčení s tyrkysovou linkou pod okem našla jsem následně na internetu u mých vlogerek které odebírám x videí s tímto líčením... :D 
Protože se mi tento Tag líbí rozhodla jsem se ho udělat také.

1.) Šetření
Myslím, že tohle ke kosmetice také patří. Když si vyhlédnu produkt, který moc chci, prostě nemůžu odolat. V poslední době jsem ale začala o tomto "problému" víc přemýšlet a neutrácet tolik. Vždy si řeknu například: "Wow to je luxusní rtěnka, tu chci, tu musím mít..." apod. Dokonce jsem už třeba na e-shopu a chci si produkt objednat, později o tom začnu přemýšlet a zjistím, že si to nakonec neobjednám, že prostě nemá třeba cenu tolik utrácet, když si to můžu koupit později nebo najít levnější alternativu. Vždycky totiž do košíku nehodím pouze ten jeden určený produkt. Určitě to taky znáte. 
Minulé prázdniny jsem měla hroznou úchylku na eshop www.mojesminky.cz!! Během 2 měsíců jsem odtud objednávala asi 6x - hrůůůza! :D Vždy to byla objednávka minimálně za 300 Kč a teď mě to rozčiluje, protože jsem ty peníze mohla utratit daleko líp. Nemáte taky někdy výčitky?? :) 

2.) Natírání se krémem
Přesně o tomhle mluvila i Hanny (Hanny Brokolice). Jen jsem přikyvovala, když o tom ve videu mluvila. :D Obličej si natírám denně 2x s tím problém nemám, ale jsem tak moc líná natřít si tělo!! Ale tak moc! Jsem moc vysušená, hlavně na nohách a vlastně všude. :D Kolikrát se až děsím toho jak mám suchou kůži...Ani to mě ale nedonutí se namazat. Jsem hrozná. :D Asi se mažu víc v létě, protože to používám opalovací krém (aspoň něco, že.. :D ). Víc bych tělu měla dopřávat v zimě, já vím, ale nedonutím se. :) Začnu se mazat asi až se budu loupat jak nevím co... :D To je ale hrůza, takže slibuji, že se dnes večer po sprše namažu. :)

3.) Malování se, když jsem vzteklá a nemám náladu
Tohle je věc, která mě už tak vytočenou dokáže rozzuřit! :D Když nemám náladu, tak se prostě nenamaluji tak jak chci a vždy se mi to nelíbí. Například v sobotu jsme s přítelem vyrazili po dlouhé době ven sednout si s přáteli. Samozřejmě jsem chtěla vypadat dobře. Kdo by nechtěl, že..:) 
Namalovala jsem si světle hnědé stíny, vyblendila trošku tmavším hnědým stínem, udělala nádhernou modrou linku nad řasy. Hm, pak se mi ta linky na to dokonale namalované (podle mě) oko obtiskla a to jsem se fakt naštvala! Ok.. opravila jsem pokažené, linku přetřela černou linkou, abych nebyla modrá... pak jsem si přišla hrozně zmalovaná a celá jsem se odmalovala.. :D :D Přítel se mi smál, že : "Snad se teď nebudeš odmalovávat a malovat znovu?" Já říkám:" No to teda budu, protože to vypadá hrozně".. Odlíčila jsem se a namalovala jsem se znovu. Komplet celý obličej. :D Nakonec jsem zůstala jen u hnědých stínů, řasenky, vymalovaného obočí, makeupu a bronzeru. V tomto looku se teď cítím nejlíp a myslím, že mi to tak i sluší. Mé přípravy se tak protáhli z cca 10 minut na nějakých 20 no.. :D 
Když jsem prostě nazlobená nebo nemám chuť se malovat nikdy se mi to nepovede. Hold není každý den posvícení. :D :)))

4.) Mytí štětců
Tohle sem zaručeně také patří. Nedělám to moc často, ale nějaké závažné problémy mi to nedělá. Možná to bude tím, že nevlastním žádný štětec na makeup (foundation) a proto nemám potřebu mýt štětce denně. Každý den používám pouze štětec skosený na obočí, plochý na stíny, štětec na tvářenku a blending brush. Vlastně ještě štětec na pudr, který mi bohužel dosloužil. Také bych asi potřebovala poradit produkt na čištění štětců - myji je šamponem a ten je vysušuje. Jsem ale prase co? :D :D No.. Ovšem pokud vím, že budu někoho malovat štětce řádně vymyji a připravím si je k akci. Poté je samozřejmě také opět omyji abych je mohla dál používat já. 
K novým štětcům jsem si teď objednala i čistič, takže snad to bude už lepší semnou. :)

5.) Odličování
Snažím se odličovat každý večer, ale někdy se mi prostě stane, že se večer neodlíčím. Když dojdu domů opilá nemám chuť jít do koupelny a odličovat se. Co Vám budu vykládat, jsem mladá a prostě chodím pít. :D Kdo ne? Ne že bych pila pravidelně, ale čas od času si jdu ráda pokecat do hospody/baru a dát si alkohol. Už se mi to celkem dlouho nestalo, že bych šla spát neodlíčená, ale vyhýbám se tomu, protože mám pak "pokaženou" pleť. Naskáčou mi pupínky a pak se můžu zbláznit. :D :) 

6.) Vytvářet si účesy
Tohle je věc, které moc nedávám. Vždy si vlasy jen vyžehlím, hodím pinetku na ofinu a jdu. :D Mám krásně dlouhou ofinu, ale nesnáším, když mi padá do obličeje. :D Jsem dokonce líná si koupit lak na vlasy, aby mi účes držel. :D Vždycky si říkám jak si ho koupím, ale v obchodě na to vůbec nemyslím a zapomenu na něj. Chtěla bych si ale koupit kulmu a začít si natáčet vlasy. Moc se mi to líbí. :) I když svým vlasům moc nedám ráda upravuji/stříhám/barvím vlasy kamarádkám a podobně. :) (nejsem kadeřnice).

Tak to bude asi všechno. :) Pochlubte se svým článkem nebo komentářem jak jste na tom vy:) 
Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Já se nedivím, že sis nalíčila opět celý obličej, člověk se necítí a přijde mu, že je to naprosto strašné, že, i když ostatní nic nevidí:o) Mě se to stalo nedávno, naprosto dokonalá černá linka a pak jsem udělala tah a protáhla ji strašně dolů, takže jsem si jakoby udělala psí oči:-D
    Prej, když přijdu domů opilá:-D Tak to já jsem borka, já i v mládí, opilá, vždy jsem se odlíčila, osprchovala, oblékla do pyžama, prostě vše:-D
    Tak já mám tip, čistím štětce o své odličovací ubrousky, momentálně Garnier, je to pohodlné, jednoduché, vždy krouživými pohyby a dělám to tak už roky a všechny jsou stále jako nové:o)
    No dobře jsem si početla, pobavila jsem se:))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)