neděle 23. června 2013

Avon - rtěnka - Natural Glow - nude třpytivá kráska


Hledáte přirozenou nude rtěnku, která nebude moc oranžová ani moc růžová, bude se krásně lesknout na sluníčku a bude vypadat prostě báječně? 
Já takovou našla a to právě u Avonu. Překvapivé.

Rtěnka má krásně krémovou konzistenci, rty lehce hydratuje, její výdrž není celodenní, ale svůj účel alespoň u mě plní dokonale. Voní lehce rtěnkově, ale příjemně. Obsahuje malinké třpytečky, které nejsou na rtech cítit a nijak neobtěžují.

Kombinuji ji naprosto se vším. K tomu jsem si ji taky koupila. :) 

Její barva je naprosto dokonalá ani nevím jak ji popsat. Prohlédněte si fotky a uvidíte.

Koupíte ji v Avonu, ale bohužel si nepamatuji její název, protože není nikde napsaný.  Najdete ji ale celkem snadno podle stříbrného obalu. 

Je to rtěnka, která nikoho neurazí ani nepohorší. 

Cena byla kolem 80 Kč takže příznivá.






Tuto rtěnku jsem si velmi oblíbila jak jste si mohli všimnou i podle opotřebovaného názvu Avon přímo na ní. Doporučuji naprosto všem.

Máte doma některou z rtěnek z této řady? Pokud víte jak se jmenuje dejte mi prosím vědět. Děkuji.

Přeji krásný den.
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Je to Perfect Kiss, mám růžovou, koupila jsem ji poměrně nedávno na Aukru a pěkně mě štve, že jsem ji objevila až v době, kdy už se neprodává, protože je skvělá a chtěla bych víc odstínů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v současném katalogu je v sadě za 179Kč s toaletkou Simply Because.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)