neděle 7. dubna 2013

Dermacol Kajal Eyeliner - za mne velké NE!


Dnes je čas na trošku zklamání. Bohužel. Každá značka ať sebelepší a milovaná má něco co se jim moc nepovedlo. Z tohoto výrobku jsem opravdu moc zklamaná. Jedná se o Kajalovou tužku. Asi jsem měla moc velké očekávání - aspoň ve výdrži a barvě na waterline. Fu.. 

Popis výrobce: 
Dlouhotrvající oční linky pro intenzivní pohled. Možné použít jako linku, stín nebo pro zvýraznění obočí. Lehce se nanáší a vytváří nádherný kouřová efekt.

Dlouhotrvající v oku šedá skoro neviditelná linka. ??! Jako stín si to nedovedu představit, vypadala bych jak panda a obočí ?? Určitě by se to všude rozteklo... Mmm.. tak za co jsem utratila 149 Kč? :(( Za produkt, který mi je k ničemu?? 

Navíc by mne moc zajímalo jak by se tužka používala, kdybych jí měla už třeba jen půlku?? Strkala bych si poleno do oka??:D



Ze swatche jsem byla nadšená, protože se tužka zdála opravdu krásně černá a moc jsem se těšila až ji použiji.
Já jsem si prostě myslela, že to bude super produkt, protože jsem podobné tužky viděla používat Američanky v tutoriálech. 
Na Dermacol jsem vsázela jako na jistotu. Nezanevřu na něj to ne, ale tento produkt poletí do koše.


Jak vidíte dá se rozmazat opravdu velmi snadno, jen jsem párkrát přejela prstem po tužce. Nanesla jsem opravdu asi 5 vrstev a vidíte co to udělalo.



Tady můžete vidět jak vypadá tužka na waterline. Není to úplná tragédie, ale není to to co hledám. Potřebuji, aby mi vydržela celý den a aby se mi nikam neztratila hned po nanesení. Vlastně ani hned po něm nebyla pořádně vidět. No udělejte i si názor sami.


 Pořád kroutím hlavou a přemýšlím, zda je na ní alespoň něco dobrého. Bohužel. Já jsem tímto produktem moc zklamaná a nedoporučuji Vám ho. Možná ho máte doma a je to pro Vás bezvadná tužka, kterou jste si zamilovali, možná mám jen špatný kus, já nevím. Každopádně Dermacol má mnoho výborných produktů, které stojí za to si koupit, ale tento to rozhodně není. 

Pokud někdo máte typ na to jak tužku používat lépe nebo by jste ji chtěli ráda Vám ji pošlu. Já ji totiž jinak hodím do koše. Takže pokud je zájemce pište. Máte ji ode mne zdarma.

Dnes to byl sice jeden velký přešlap, ale určitě brzo najdu produkt, který bude dokonalý, takže se na Vás budu těšit u jiné možná pozitivní recenze.

Hezký den
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Já bych ji nevyhazovala, jako stín se určitě použít dá... třeba při kouřovém líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balenie je pekné, ale musím súhlasiť s Lenkou skús to využiť na dymové líčenie :o)

      Vymazat
  2. No nevyzerá nič moc,akurát tak balenie je pekné.Ja som mala dávnejšie kajalku od Oriflame bola fajn ale ako som ju používala sa otupila a to už rovno letela do koša keďže sa s ňou nedalo nič robiť :/

    http://rianexxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)