středa 28. listopadu 2012

Jednoduché večerní líčení

Čauky:-)

Dnes tu mám pro Vás líčení, které jsem dělala už minulý týden, ale doma jsme malovali obývák a byl tu docela dost velký bordel + odpojený internet, takže jsem neměla jak toto líčení zveřejnit. :(

Ale nic to nemění na tom, že už jsem zase tady!! :-)

V sobotu jsme s přítelem šli na oslavu kamarádových 25. narozenin a tak jsem chtěla vypadat dobře. Kdo by nechtěl,že? :-) Líčení jsem si připravila už v pátek dopoledne. No samozřejmě jsem se namalovala úplně jinak :D -jak je mým zvykem :D 

Teď Vám tedy ukážu původní verzi :


Šlo hlavně o to, že jsem v mích vzorcích stínů Dazzle Dust od Barry M, které mi přišli spolu s některou z objednávek z mojesminky.cz, našla pro mě překrásnou barvu stínů! Popsala bych ji jako hnědou až šedou s fialovo růžovými odlesky. Opravdu velmi překrásná:-) K mému neštěstí tam vzorek leží už nějakou dobu a smazalo se mi z něj číslo :( Až ho zjistím, tak Vám napíšu, jak se jmenuje :-)

Postup líčení je velmi jednoduchý:

1.) Na celý obličej jsem nanesla hydratační krém 
2.) Použila jsem Satin Base od Dermacolu na celý obličej - vyhýbám se očním partiím
3.) Makeup Rimmel 25 hours v odstínu Ivory 
4.) Pod oči a na nedokonalosti jsem použila Makeup cover od Dermacolu č.209- malinké množství
5.) Pudr - opět od Dermacolu - krajkový, odstín č.1 (nejsvětlejší)
6.) NYX eyeshadow primer v odstínu Skintone na celé víčko
7.) Barry M Dazzle Dust č. ?? na celé víčko - nanášela jsem to nasucho plochým štětcem, protože báze od NYX je kvalitní a pigmenty drží hezky:-) snažím se je do víčka jakoby "vklepat"
8.) Abych neměla orámované oko pouze pigmentem použila jsem světle hnědý stín z palety od Sleek na "blendění", abych celý look zjemnila
9.) Dvě vrstvy řasenky od Essence
10.) Bronzer od ELF + tvářenka Barry M v odstínu Rose + rozjasňovač od neznámé značky
11.) Rtěnka Barry M v odstínu Pretty pink




Líčení se mi povedlo přesně tak, jak jsem chtěla. Je to výrazné, ale přitom jemné. Navíc to vše má takový skoro Vánoční třpit, který mám v tomto období moc ráda. :-)


Všechny výrobky Barry M jsem koupila zde: www.mojesminky.cz


Jak už jsem psala, nakonec jsem se namalovala úplně jinak. Ale o tom třeba zase zítra :-)



Přeji krásnou středu.

Nicky xx



4 komentáře:

  1. Pěkné já bych teď potřebovala vymyslet jak se v pátek nalíčím na maturák :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš poradit tak mi na mail Nikolamichalcik@gmail.com pošli fotku šatů a já bych něco zkusila:-)

      Vymazat
  2. Máš moc hezký blog a ty jsi moc sympatická. Jsem ráda, že jsem tvůj blog našla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju a budu moc ráda pokud se ještě někdy vrátíš :-))))

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)