neděle 11. listopadu 2012

Essence 79 Viva la Green

Dnešní post bude opět lakovací:-)

Tento lak mám doma už nějaký pátek, je totiž ze staré kolekce laků na nehty Essence.

Jak už název napovídá jedná se o Essence č.79 Viva la Green.

Krásná světle zelená pastelová barva, která kryje dobře i v 1 vrstvě, ale já si dávám vždy 2 :-)

Mám ho na nehtech už 2. den (viz. foto z 2. dne) a drží pořád krásně!

Mě tak mrzí, že Essence už nedělá ty staré laky...Mám je mnohem radši...

Foceno je to doma, na venkovním světle je malinko tmavší, ale ne moc.





Co vy, máte radši staré nebo nové laky Essence??

Máte takhle při podzimu chuť nalakovat nějakou veselejší barvu, nebo se držíte pouze podzimních barev?? 

Pěkný den 

Nicky xx


3 komentáře:

  1. pekná farba :) A vidím ,že si trošku pomenila look tohto blogu,je to super :)

    OdpovědětVymazat
  2. super barva, ladila bych s jednou mikčou :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)