úterý 6. listopadu 2012

ELF products

Dnes to bude asi na delší povídání :-)


Rozhodla jsem se totiž konečně napsat post o mích oblíbených nebo vyzkoušených a dále nekoupených produktech od ELF :-)

Koupila bych si tyto produkty znova?

Nakupovat můžete zde 

1.) Rtěnka Essentials - základní řada - JEDNOZNAČNĚ ANO

Tyto rtěnky vlastním celkem tři a to odstíny Classy, Flirtatious a Nostalgic
Cena je 39Kč

(na fotce Nostalgic a Classy)

Rtěnky jsou krásně pigmentované a navíc skvěle drží :-) Hlavně teda můžu doporučit odstín Classy - tu mám vyzkoušenou nejvíc a vydrží na rtech i 3 hodiny!! Až budu objednávat, tak nějakou další přihodím do košíku:-) Navíc nádherně ovocně voníí ♥

2.) Luxusní tekutá rtěnka - základní řada - ANO

 U této rtěnky, která mi připadá spíš jako lesk si ještě pořád nejsem jistá. Mám doma dva odstíny a to Baby Lips a Bark...Konzistencí jsou trošku lepivé a barví tak lehce.. Přes rtěnku jsou to krásné lesky, ale samotné na rtech nic moc, ale to je můj problém, protože já hledám nelepivý a přitom barevný lesk. :D Určitě to ale můžu doporučit za cenu 39Kč je to super lesk s troškou barvy:-) Myslím, že ty tmavší odstíny, které jsem teda nezkoušela budou pigmentovanější :-)



3.) Báze pod oční stíny - základní řada - ANO


 (zdroj internet)



Zatím jsem vyzkoušela pouze odstín Nude. Opravdu mohu jenom doporučit! V kombinaci se stíny ELF nebo jakoukoliv jinou značkou je to opravdu malý zázrak za pouhých 39Kč.
Vypotřebovat to balení se mi ještě nepodařilo a to ji mám skoro půl roku..Stíny s ní drží opravdu krásně celý den..

4.) Krémové oční stíny DUO - základní řada - NE

S těmito stíny jsem byla opravdu nespokojená! Barvy sice krásné, ale výdrž nulová... I s bází i bez báze nevydrželi na víčku a slévali se mi do vrásek...Takže určitě ne! ELF má daleko lepší stíny!Cena opět 39Kč

5.) Beauty School paletka 48 očních stínů a Studio paletka Beauty Book 48Ks - ANO


O těchto paletkách jsem Vám psala už zde. Mám je moc ráda, jsou krásně pigmentované a za cenu 139Kč je to úžasný výrobek!

6.) Voděodolné oční linky - fixa - základní řada - ANO



Tento výrobek jsem si taky oblíbila. Pigmentace je opravdu dobrá a štěteček je krásně tenký, takže máte dobrou jistotu při kreslení i té nejtenčí linky. Měla jsem zatím jenom černou, ale barevných bych se nebála! Cena je 39Kč :-) Což je velmi příznivé a výdrž je opravdu dobrá, skoro celý den bez rozmazání..

7.) Tekuté oční linky - základní řada - ANO


Tyto linky jsou fakt super! Mám doma černé a modré a můžu říct, že bych si je zaručeně koupila znova:-) Mají opravdu krásný a precizní štěteček, pigmentace opět na jedničku, výdrž slušná - asi 8hodin:-)
Cena opět 39Kč jako u všech výrobků základní řady:-) Jen mě mrzí, že na modrých linkách je jiný štěteček, takový tuhý a nejde s ním moc malovat... Černou ale doporučuji!

8.)Bezbarvá řasenka na obočí a řasy - základní řada - ANO

Používám ji sice jen na obočí, ale je to super věc za pár korun:-) Obočí drží krásně celý den na jednom místě, nečepíří se :D Za mně ANO! škoda, že už mám obě "nádobky" na dně:(( 


9.) Korektor z 2USD řady - spíš NE



Tuto věc jsem si moc neoblíbila a je to taky možná tím, že jsem od ní čekala víc... za cenu 75Kč je to sice dobrý korektor, ale dobrý je za 3 ... prostě Makeup Cover od Dermacolu nepřekoná nic.. Ale to je můj problém,protože já potřebuji plné krytí... Kdo hledá střední krytí a mastnější konzistenci je to určitě výrobek pro něj:-)

10.) Rozjasňující tuhý pudr - základní řada - ANO



Osobně tento pudřík používám jako bronzer a světlejší odstíny jsem nezkoušela, ale nebála bych se toho. Krytí zaručuje výborné, jen to balení je maličké, spíš tak do kabelky. Cena je 39Kč a nabízí velké množství odstínů, což se mi moc líbí, že myslí i na nás bledulky:-)

11.)Krycí krém v tyčince - základní řada - NE


Toto je jedna z věcí od ELFu, kterou bych si opravdu už nekoupila. Konzistence je opravdu mastná a navíc má divnou vůni, takové chemické pomeranče, nebo nevím jak jinak to popsat..Cena je také 39Kč a odstínů na výběr spousta. Doporučila bych ho lidem se sušší pletí. Má střední krytí.

12.) Tuhý pudr - Studio řada - ANO



Tento pudr mám MOC ráda! Vyrábí se v 6ti odstínech, mám Porcelain - což je nejsvětlejší a Sand, který je druhý nejsvětlejší. Už jsem "vybledla", takže používám opět  Porcelain:-) Je krásně světloučký a moc krásně kryje (taktéž Sand). Na internetu se hodně diskutuje, že to je "dupe" neboli napodobenina pudru od MAC a já z osobní zkušenosti, protože vlastním i MAC můžu říct, že to je docela pravda. Až na to, že ELF stojí 95Kč a MAC asi 600Kč! Takže je samozřejmě na Vás kolik do sebe investujete, ale stejnou kvalitu získáte za poměrně dost nižší cenu!  Mám pudry doma už docela dlouho, maluji se s nimi každý den a pořád nejsem "na dně" :D Takže opravdu nějakou dobu vydrží:-)  Pleť mám po nich opravdu krásnou a makeup fixují na jedničku:-)



To by ode mně bylo asi dneska všechno :-)

Máte rádi elf?? Já ho miluju! Má své dobré ale i špatné výrobky - ale to asi každá značka!

Pěkný den 

Nicky xx







2 komentáře:

  1. Všichni o této kosmetice tak mluvíte a já ještě nic nemám, zatím mě zde lákají nějaké štětce, tak uvidíme, zda ježíšek něco donese... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se štětci moc spokojená:-) o těch bych tu ale chtěla napsat zvlášť :-) OPravdu můžu doporučit :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)