pondělí 15. října 2012

AKCE!!!

Akce www.modelaznehtu.cz


Ahoj, 


dneska tu pro Vás mám jen rychlé info o akci, která probíhá na stránkách www.modelaznehtu.cz !!

Jsou tam ve výprodeji laky China Glaze za 105Kč + akce na laky NUBAR 2+1 zdarma :-)


Akce trvá do 31.10.2012 nebo do vyprodání zásob!!



Tady jsem Vám dala takový malý foto návod, jak se na e-shop dostat :-)





Laky NUBAR stojí na této stránce 150Kč / kus a mají opravdu obrovskou nabídku. :-)

Poštovné na této stránce je toto: 

  • Česká pošta
    Zboží je odesláno jako obchodní balík. Pošta garantuje doručení zásilky následující pracovní den po dni odeslání.
    Cena přepravy je 90,- Kč při objednávce do 1000,- Kč, při objednávce přesahující 1000,- Kč poštovné neúčtujeme.
    Zboží odesíláme do tří pracovních dní od data objednání, nejdéle pak do 7mi pracovních dní.
    Expresní příplatek 50,- Kč - Při objednávce v pracovních dnech do 12:00 bude zboží odesláno ještě týž den, po 12:00 nebo ve dnech pracovního volna následující pracovní den.
  • PPL
    PPL doručuje zásilky následující pracovní den po dni odeslání. Dopravce Vás kontaktuje telefonicky a domluví přesný čas dodání.
    Cena přepravy je 110,- Kč při objednávce do 1000,- Kč, při objednávce přesahující 1000,- Kč poštovné neúčtujeme.
    Zboží odesíláme do tří pracovních dní od data objednání, nejdéle pak do 7mi pracovních dní.
    Expresní příplatek 50,- Kč - Při objednávce v pracovních dnech do 16:00 bude zboží odesláno ještě týž den, po 16:00 nebo ve dnech pracovního volna následující pracovní den.
  • Kurýr (pouze Praha)
    Zboží zasíláme kurýrní službou Euroexpress. Kurýr doručuje zásilky do 2 hodin po odeslání. Přesný čas dodání s Vámi domluvíme telefonicky.
    Cena přepravy je 150,- Kč při objednávce do 3000,- Kč, při objednávce přesahující 3000,- Kč poštovné neúčtujeme.

(Zdroj: www.modelaznehtu.cz)



Využijete této slevy???? 


P.S. Objednala jsem si SenzaBox, takže doufám, že to bude pecka... zatím vím, že v tom bude Makeup cover od Dermacolu, které mám doma 2, takže nevyužiju, ale uděláme aspoň další giveaway:-) myslím, že to bude jedna z pěkných cen :-))))+ mám nějaké novinky od elf kosmetiky:-) ale to je překvapení :P


Pěkný večer


Nicky xx




3 komentáře:

  1. Nabídky nevyužiji, ale když mluším o Senza Boxu, tak jsem zvedadá co v nem bude ja jsem si objednala LadyBox a už se na nej také tesím...

    OdpovědětVymazat
  2. Je pochopiteľné ,že sleduješ české stránky,len škooooda ,že mne sa to moc neoplatí..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Markéta: Já jsem si objednala nakonec taky i Ladybox :D Uvidíme :-)

    Aďa: to je škoda, já se budu muset zaměřit i na Slovenské čtenářky více :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)