čtvrtek 26. listopadu 2015

ŘASY: ARDELL EDGY 402 - UKÁZKA NA OKU + MOTD


Ahoj,
když jsem ukazovala nákupy a v nich spoustu umělých nalepovacích řas, zdálo se mi, že o ně některé z vás mají zájem, proto jsem se rozhodla pro články tohoto typu - ukázat řasy na oku, napsat o nich něco málo apod. Myslím, že by to některým z vás mohlo pomoct při výběru. Neviděla jsem, že by to některá česká blogerka dělala a je to zajímavé téma, alespoň pro mě. 
Osobně mám velmi ráda značky Red Cherry, která je u nás zatím bohužel nedostupná a Ardell, kterou nabízí spousta eshopů, jako jeden z mích nej -  www.normazlin.cz 

Značka Ardell má velké množství stylů a druhů řas, takže se v tom člověk snadno ztratí. 

Dnes vám ukáži řasy typu EDGY číslo 402. Jedná se o řasy s neviditelnou linií řas (nevím jak to popsat, průhledný základ, rozumíme?), díky tomu nemusíte nosit linku, ale je to jen na vás. Řasy stojí 109,- Kč a jsou na více než jedno použití (dávám s některými i 5 a více), ale je potřeba se o ně náležitě starat - neaplikovat na ně řasenku atd.

Tento článek píšu ve vzpomínce na tento nádherný pár, protože mě nenapadlo, že když si je položím na stůl (zároveň mám Kendy - psa - na klíně), že mi jednu z nich slupne, no, měla jsem je jenom 1x asi dvě tři hodiny, vypadali dokonale.. :D Ano, zní to neuvěřitelně, ale opravdu mi řasu snědl pes.. :) Jak z trapné historky o domácím úkolu. :D Ona si je prostě chtěla nechat jenom pro sebe..:)))




Vždycky se na stránkách kde nakupuji dívám na rozměry / délku řas. To je docela podstatné, pokud máte své řasy dlouhé, krátké, malé oči, dost vám tato informace pomůže. Na normě je dokonce napsáno pro jaký typ očí a velikost očí se hodí, což je super. 


Délka řasy: Vnitřní 9 mm, střed 13 mm, vnější 13 mm
Samozřejmostí je upravit si řasy podle velikosti oka, vždy odstříhneme od vnějšího konce, nikdy vnitřního.

Zde můžete vidět moje oko bez řasenky, jen nalíčené, připravené na aplikaci. Poté jsem nanesla lehkou vrstvu řasenky, abych si řasy obalila barvou, nemusíte tomu dávat nějak moc času, jen aby byly vlastní řasy černé.


A tady už vidíte jak oko totálně řasy změnili. Efekt tohoto páru se mi moc líbí a opravdu lituji, že mi je Kendy snědla...:( :D Nosila bych je totiž non stop! :D Ne, nekecám, tyto a Demi Wispies jsou od Ardell jedny z nejkrásnějších párů co jsem kdy měla ale to jsem ještě hodně nevyzkoušela. :))





To, že jsou tak lesklé je zapříčiněno bleskem, ten den nebylo moc světlo, ale už jsem se polepšila a další vyfotím na denním světle. :)) 

Ještě malá ukázka líčení, celkový vzhled. Použité produkty jsou na facebooku.


Doufám, že pro vás byl dnešní článek přínosný, určitě napište do komentářů jestli nosíte řasy nebo je vůbec nevyhledáváte, zdá se vám to moc. Vím, že některým blogerkám je hodně kritizují, ale u mě se to zatím snad nestalo. Jste totiž NEJ! 

Přeji krásný den.
Nikča :) ♥♥

FOTKY NESMÍTE ZVEŘEJŇOVAT NA SVÝCH STRÁNKÁCH BEZ MÉHO SOUHLASU A VĚDOMÍ, PORUŠUJETE TAK AUTORSKÁ PRÁVA.

5 komentářů:

  1. Teda tyhle ti tak sluší, vypadají nádherně!!! O těch určitě také popřemýšlím. Moc krásné a díky za takovýho hezký článek s detailníma fotkama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, ale s řasami a linkou stále bojuji. Vím, že to chce cvik, ale jak mi to nejde , tak mě to neba :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné líčení.. a řasy vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně!! Díky za tip, mám ráda tyto hodně výrazné řasy, které ale na oku vypadají docela přirozeně, nenápadně, prostě nejsou jak vějíře:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já o koupi umělých řas uvažuji už déle a chci jít právě do těchle :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)